האם סטודנטים מהמרכז האקדמי פרס, הופיעו לבחינות למרות שהיו אמורים להיות בבידוד? הנשיא, פרופ’ רון שפירא: “אם אכן נעשו מעשים כאלה, הם יועמדו לדין משמעתי ותישקל הרחקתם מלימודים במוסד”

קברניטי המרכז האקדמי פרס ברחובות בודקים בשעות האחרונות האם סטודנטים שנדרשו להיות בבידוד הופיעו לבחינות במרכז, חרף ההנחיות הברורות של משרד הבריאות.

במסמך פנימי שנשלח בשם פרופ’ רון שפירא, נשיא המרכז האקדמי פרס, צוין: “נמסר לנו כי ישנם תלמידים שקיבלו הוראה ממשרד הבריאות להישאר בבידוד, ואף על פי כן הופיעו לבחינות ו/או לשיעורים במרכז, וגילו על כך לחבריהם ולסגל העובדים רק לאחר מעשה. אנחנו בודקים האם הטענות נכונות, ואם יימצא שכך אירע – נפרסם את המידע הנוגע בדבר.

אם אכן נעשו מעשים כאלה, אנו רואים אותם בחומרה רבה. מעשים כאלה עלולים להוות עבירה פלילית חמורה, על פי הוראות סעיף 218 של חוק העונשין וסעיף 71 של פקודת בריאות העם, ואם יתברר לנו כי הם בוצעו, יועמדו המבצעים לדין משמעתי ותישקל הרחקתם מלימודים במוסד, בנוסף להגשת תלונות לגופים המתאימים”.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן