האלוף ידעי השתתף באזכרתו של רס”ל עינן שרעבי

08-04-2018-22-32-41-WhatsApp-Image-2018-04-09-at-00.54.26-2-768x576

באזכרה השנתית של רס”ל עינן שרעבי שנפל במבצע חומת מגן בקרב בג’נין, לפני 16 שנה, השתתף מפקד פיקוד העורף האלוף תמיר ידעי.

טקס מרגש נערך באזכרה השנתית של רס”ל עינן שרעבי שנפל במבצע חומת מגן בקרב בג’נין, שהתרחש בשנת 2002 כאשר את המעמד כיבד מפקד פיקוד העורף, האלוף תמיר ידעי. כזכור, שלושה ימים לאחר שסיים מילואים הוזעק בצו 8 בשבת שרעבי ז”ל להתייצב. בעקבות ההסלמה בשטחים ופיגועי המתאבדים, צה”ל יצא למבצע “חומת מגן”. זמן קצר לפני שנפצע קשה לאחר שקיבל צרור מצלף שעמד מעל גג בניין, הוא צלצל הבייתה והשאיר הודעה שהכל אתו בסדר, שהוא בריא ומרגיש טוב, מסר ד”ש להורים וביקש שיחזיקו מעמד. מפאת הקרב הקשה ואש התופת היה קשה לפנותו והוא מת מפצעיו.

במהלך האירוע נישאו דברים לזיכרו. כמו כן, שיתף שליח הרבי בקריית משה, הרב שמעון שאער, על פעילותו כחובש בפאיד והערך הנוסף של היותו חב”דניק בשירות צבאי. הרב שאער סיפר כי בלימודיו ב-770 התלבט אם ללמוד שחיטה במסגרת קבוצה מיוחדת שנפתחה לשם כך ולאחר ששאל את הרבי הוא קיבל מענה “נכון הדבר”. לדבריו, במשך שנים לא הבין את הצורך בדבר עד שהגיע לשירות מילואים ושם ניצל את ידיעותיו בשחיטה למנוע אכילת טריפות ולשחוט לחיילים תרנגולות וכבשים בפאיד.

 

 

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן