האישה הזאת מחלקת ריבה עם סגולות – בחינם!!

אם אין לכם אמונה שדברים טובים יכולים להתרחש וקיימים אנשים טובים בעולם הזה – כנראה שהכתבה הזאת לא בשבילכם. אם האמונה קיימת – תמשיכו לקרוא ותכירו את האשה שכל המדינה מדברת עליה בימים אלו: אוריון פינגל.

אוריון, אם ל-2 ומאורסת טרייה, רוקחת מזה ארבע שנים ריבת אתרוגים שבורכו במהלך החג מכמות אתרוגים גדולה שמגיעה אליה מכל קצוות הארץ לאחר סוכות. “לריבת אתרוגים יש סגולה לפרי בטן – הריון, לידה קלה ומסייעת לילדים שיש להם קושי בדיבור”, היא אומרת בראיון מיוחד לחדשות 08. “את לא מתארת לעצמך איזה סיפורים יש מנשים שזכו לריבות המבורכות. יש מישהי ששלוש שנים לוקחת ממני. הבת שלה לא הצליחה המון שנים להיכנס להריון.. על הפעם הראשונה שטעמה מהריבה נכנסה להריון, ילדה ולקחה ממני שוב – והיום ברוך ה’ יש לה 2 בנים זכרים”.

“את הריבה התחלתי להכין כשהייתי בהריון של הגדולה שלי, קראתי את הסגולות של האתרוג והכנתי כמות יחסית קטנה. פרסמתי שאני מציעה את הריבה לסגולות האלה וראיתי שיש ביקוש, אז הכנתי שוב כמות, חילקתי באהבה וראיתי ישועות! נשים נקלטו להריון, נשים שחיכו שנים! לי ספציפית היו לי לידות מהאגדות! וככה כל שנה אני אוספת מעל ל-100 אתרוגים מבורכים, מכינה במשך יממה שלמה או קצת יותר את הריבה וברוך ה’ יש רק ישועות. כמובן שיש לי הודעות מוכחות מנשים שעדכנו אותי שנקלטו להריונות, נשים ששלחו תמונות של הילדים  ועוד”.

הבהרות למעוניינים:

* הריבה היא ללא עלות וללא תמורה!
* אין משלוחים – יש להגיע ולאסוף מאוריון אישית (אשדוד), השבוע יש חלוקה באילת.
* נותנת צנצנת אחת לכל אחת (הכמות מספיקה ל-5 נשים אם לא יותר – הסגולה היא רק טעימה קטנה).
* הריבה מבורכת כבר, מברכים רק פרי העץ – בָּרוּךְ אַתָּה יְהֹוָה אֱלֹהֵינוּ מֶלֶךְ הָעוֹלָם בּוֹרֵא פְּרִי הָעֵץ.
* ניתן לשמור במקרר עד חודש וחצי ובמקפיא מעל חצי שנה.

הנה כמה מהעדויות של נשים שטעמו מהריבה – וזכו לישועות:

מה כבר יש לכם להפסיד? מעוניינים בריבה? אוריון מחלקת את הריבה בעיר אשדוד (רובע י”ב) מ-9 בבוקר ועד 21:00 בערב. הריבה מגיעה בימים אלה גם לאילת (יומיים בלבד). שימו לב: הכמות מוגבלת וניתנת בחינם!! ניתן לבקש את הריבה באמצעות הודעה בפייסבוק – בלחיצה כאן

 

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן