האירו את המדבר: מרוץ ערד-מצדה בזריחה

למעלה מ-1500 רצים הוזנקו למסלול השטח במרוץ ערד-מצדה בזריחה המרוץ האתגרי נערך ביוזמת ובהפקת “מרתון ישראל” בשיתוף עיריית ערד שסיפקו למשתתפים חווית אירוח מדברית כולל חיבור לנוף הפראי והקסום של האזור

הבוקר (שישי) בתוך השקט המדברי של בקעת הקנאים שבמדבר יהודה, סמוך לכפר הנוקדים, אל מול נופי בראשית מרהיבים, הוזנקו למעלה מ-1500 רצים למרוץ ערד-מצדה בזריחה. המשתתפים השתלבו בשלושה מקצים: מקצה סיגנל שטח 17 ק”מ, מקצה תחרותי, 11 ק”מ על שם עומר רובינוביץ’ תושב ערד ו- 5 ק”מ הליכה עממי, כל אחד מהם כלל טיפוס בעליה, ונופי מדבר משגעים, כולל תצפית אל המצדה וסיום לרגלי המצדה. בנקודת הסיום נערכה מסיבה למרגלות המצדה.

ערב קודם לכן נערכה בכפר הנוקדים חגיגה של רצים, אשר כלל יוגה בשקיעה ומסיבה למשתתפים, אשר חלקם הגיעו מקבוצות ריצה מכל רחבי הארץ. את אירוע הריצה הייחודי יזמה והפיקה חברת מרתון ישראל, היוזמת ויוצרת אירועי קונספט בעולם הריצה המובילה בישראל, בשיתוף עיריית ערד.

במסגרת האירוע הקימה מרתון ישראל שני מתחמים בכפר הנוקדים ובמצדה להזדהות עם משפחות החטופים וקריאה לשחרורם. בנוסף, בערב שלפני ההזנקה, נשא דברים יאיר מעיין ראש עיריית ערד ועומרי אלמוג, אחיה של חן אלמוג גולדשטיין שנחטפה עם שלושת ילדיה ושבעלה וביתה נרצחו.

גם השנה הוקדש מקצה ה-11 ק”מ לזכרו של עומר רובינוביץ׳, יליד העיר ערד שנפל בעופרת יצוקה (2009) בהיותו מפקד צוות לוחמים ביחידת אגוז של חטיבת גולני.

לדברי עופר פדן, מנכ”ל מרתון ישראל “מרתון ישראל ממשיכה להביא לקהילת הרצים את אירועי הריצה המובילים והאהובים בישראל. מרוץ ערד מצדה בזריחה הינו אירוע קסום המחבר את האהבה לריצה במיקום מדברי פסטורלי המתחיל לאור הירח ומסתיים לרגלי המצדה, עם כל מה שהאתר הזה מסמל. אנחנו שמחים לספק לחברינו אירועים המאפשרים לעצור רגע את המציאות המורכבת השוררת היום בישראל ולהתחבר מחדש לנופיה הקסומים ישראל. היה לנו חשוב לשלב באירוע גם אלמנטים של זכרון של נפגעי המלחמה, כמו בכל אירוע שלנו בשנה האחרונה. אני גאה לומר שגם בתקופה קשה זו הגיעו למירוץ עשרות משתתפים מחו”ל.

תוצאות וזוכים:

◼️ לחדשות דימונה, ערד וים המלח לחצו כאן

◼️ לקבוצת ספורט לחצו כאן

◼️ לקבוצת חדשות מהארץ ומהעולם לחצו כאן

■ לקבוצת מלחמה בישראל חרבות ברזל לחצו כאן

◼️ לרשימת קבוצות הווטסאפ השוות שכדאי לכם להצטרף אליהן – לחצו כאן

צילום: שלומי טבצ'ניק | נילי ענברי

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן