האוצר של רמלה שב למקומו

המוזיאון העירוני של רמלה פותח את שעריו מחדש ומזמין את הציבור הרחב לבוא ולהתרשם

לפני 60 שנה, במהלך עבודות תשתית בעיר רמלה, נחשף אוצר נדיר ומרתק שהסעיר את העיר ותושביה. אוצר זה, הכולל מטבעות ומטילי זהב מלפני למעלה מ-1000 שנים, הגיע ממקומות שונים בעולם, כולל מטבעות מהמִטבַּעָה של רמלה עצמה. ככל הנראה, האוצר היה רכושו של סוחר או חלפן מקומי, אשר שמר את עושרו באדמה המקומית.

כעת, אחרי שנים של מחקר, שימור ושיפוץ נרחב, האוצר חוזר סוף-סוף הביתה.

המוזיאון העירוני של רמלה פותח את שעריו מחדש ומזמין את הציבור הרחב לבוא ולהתרשם מהאוצר המדהים הזה וממוצגים רבים נוספים המתעדים את ההיסטוריה העשירה של העיר.

האוצר המיוחד כולל מטבעות זהב ממקומות שונים בעולם, דבר שמצביע על המסחר הבינלאומי הענף שהתנהל באזור בתקופות קדומות. המטבעות שנמצאו מהמִטבַּעָה המקומית של רמלה מעניקים לנו הצצה נדירה לעבר הכלכלי של העיר ומאשרים את מעמדה כמרכז מסחרי חשוב.

השיפוץ הנרחב של המוזיאון העירוני נערך במטרה להציג את האוצר בצורה האופטימלית ביותר, תוך שמירה על שלמות המוצגים והבטחת חוויית ביקור מרתקת למבקרים. האוצר ומוצגים נוספים יאפשרו למבקרים להצטרף למסע בזמן, ללמוד על ההיסטוריה המרתקת של רמלה ולהבין את חשיבותה האסטרטגית והמסחרית לאורך הדורות.

ראש העיר רמלה מזמין את כל התושבים והמבקרים להצטרף לחגיגה ההיסטורית הזו. "זהו רגע מרגש וחשוב לעיר שלנו," אמר. "אנו גאים להציג את האוצר הזה ולהחזיר את ההיסטוריה המפוארת של רמלה לתודעת הציבור. בואו והיו חלק מהמסע בזמן, אל תחמיצו את ההזדמנות המיוחדת הזו."

◼️ לקבוצת חדשות רמלה והסביבה 2 בווטסאפ לחצו כאן

◼️ לקבוצת חדשות בווטסאפ – חדשות מהארץ/מהעולם/משפט/עורכי דין/פלילי לחצו כאן

■ לקבוצת חדשות בווטסאפ – מלחמה בישראל חרבות ברזל לחצו כאן

◼️ לרשימת קבוצות הווטסאפ השוות שכדאי לכם להצטרף אליהן – לחצו כאן

צילום: דוברות עיריית רמלה

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן