ד”ר ענבר פינקל מצטרפת למרכז הרפואי א.ר.ם

ד”ר ענבר פינקל הינה מומחית לאונקולוגיה רפואית של גידולי ראש-צוואר ובלוטת התריס

א.ר.ם, המרכז הרב-תחומי לרפואת אף אוזן גרון, מרחיב את תחומי פעילותו ומברך על הצטרפותה של ד”ר ענבר פינקל, מומחית לאונקולוגיה רפואית של גידולי ראש-צוואר ובלוטת התריס. ד”ר פינקל מביאה עימה ניסיון עשיר בתחום סרטן הראש והצוואר, סרטן בלוטת התריס, טיפולים ביולוגיים ואימונותרפיים, וכן התאמת טיפולים אישיים במקרים אונקולוגים מורכבים.

ד”ר פינקל, אשר סיימה את התמחותה במרכז הרפואי רבין ושימשה כרופאה בכירה במכון האונקולוגי דוידוף שבמרכז הרפואי בילינסון, עברה התמחות-על בתחום אונקולוגיה של גידולי ראש-צוואר במרכז הרפואי MOORES CANCER CENTER באוניברסיטת קליפורניה סאן דייגו, ארה”ב. כיום, היא מנהלת את השירות לאונקולוגיה רפואית של גידולי ראש-צוואר ובלוטת התריס באיכילוב, המרכז הרפואי ת”א ומשלבת בעיסוקה גם עבודת מחקר בתחום הטיפולים האימונותרפיים והביולוגיים שבאזורי התמחותה.

מנכ”לית א.ר.ם, נעה מנלה: אני מברכת על הצטרפותה של ד”ר פינקל למרכז הרפואי א.ר.ם. “ד”ר פינקל הינה אחת הרופאות המעודכנות והמוערכות ביותר בארץ בתחום הטיפול הביולוגי באונקולוגיית ראש צוואר. עד כה, שיתפה פעולה עם הרופאים שלנו מרחוק, וכעת תהווה חלק מהמערך, ותעבוד עמם “צמוד” בהתאם לתפיסה ההוליסטית, שהינה עקרון מרכזי מנחה בפעילותינו בא.ר.ם.

מרכז א.ר.ם ממשיך לחדש ולהרחיב את שירותיו, תוך מתן דגש על רפואה מקצועית ברמה הגבוהה ביותר, למען בריאות המטופלים.

 

◼️ לקבוצת בריאות ורפואה  לחצו כאן

◼️ לקבוצת חדשות מהארץ ומהעולם לחצו כאן

■ לקבוצת מלחמה בישראל חרבות ברזל לחצו כאן

◼️ לרשימת קבוצות הווטסאפ השוות שכדאי לכם להצטרף אליהן – לחצו כאן

צילום: יחידת הצילום של איכילוב

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן