ד”ר מורן בלייכפלד מגנאזי נבחרה לתפקיד מנהלת אגף התזונה בחטיבת בריאות הציבור במשרד הבריאות

ד”ר מורן בלייכפלד מגנאזי נבחרה השבוע למנהלת אגף התזונה במשרד הבריאות ותחליף את פרופ’ רונית אנדוולט שפורשת לפנסיה.

ד”ר בלייכפלד מגנאזי היא בעלת דוקטורט בתזונה העוסק במחלת הסוכרת מהאוניברסיטה העברית, בוגרת קורס העמיתים של השל ועבודת הפוסט דוקטורט שלה באוניברסיטת חיפה עסקה בהשפעת המסגרת החינוכית על הרגלי התזונה של ילדים.

ד”ר בלייכפלד מגנאזי עובדת כחמש שנים במשרד הבריאות, כאשר בשנתיים וחצי האחרונות הייתה סגנית מנהלת אגף התזונה ולפני כן מנהלת מחלקת המחקר בתזונה במשרד. בעבר עבדה כדיאטנית בבית חולים השרון וכעשור בקופת חולים מכבי בתפקידים קליניים וניהוליים וכן כמנהלת התוכנית למניעת סכרת בקופה. בנוסף היא מרצה למדיניות תזונתית בחוג לבריאות הציבור באוניברסיטה העברית.

ד”ר שרון אלרעי פרייס, ראש חטיבת בריאות הציבור במשרד הבריאות:

“אני מודה לפרופ’ אנדוולט על עבודה מסורה ומקצועית במשך שנים בהן הפכה את אגף התזונה במשרד למוביל ומקדם רפורמות, גם מבחינת הרגלי תזונה וגם מבחינת פיתוח מקצוע התזונה במדינה. רונית גם השכילה לפתח דור המשך מצוין. ד”ר בלייכפלד מגנאזי שנבחרה לעמוד בראש אגף התזונה במשרד, מביאה איתה קבלות של עשייה משמעותית, גם במשרד וגם במערכת והיא בחירה מעולה. אני יודעת שהיא תוביל את האגף להמשך עבודה מהותית המקדמת תזונה בריאה למען בריאות הציבור”.

ד”ר מורן בלייכפלד מגנאזי:

“אני נרגשת ושמחה לקבל על עצמי את תפקיד מנהלת אגף התזונה בחטיבת בריאות הציבור. לתזונה השפעה מכרעת על הבריאות הפיזית והנפשית של האדם וקשורה להיבטים רחבים יותר של סביבה, כלכלה וחברה. בתחושת שליחות אמשיך בעבודה המשותפת עם התזונאים והתזונאיות, שותפים מהמגזר הציבורי, האקדמיה והחברה האזרחית במטרה לקדם את תחום התזונה בכל ההיבטים, לשפר את סביבת המזון, לשנות את הרגלי הצריכה ולהבטיח שלכלל תושבי ישראל תהיה נגישות למזון בריא ומקיים בשגרה ובחירום.”

 

◼️ לקבוצת בריאות ורפואה  לחצו כאן

◼️ לקבוצת חדשות מהארץ ומהעולם לחצו כאן

■ לקבוצת מלחמה בישראל חרבות ברזל לחצו כאן

◼️ לרשימת קבוצות הווטסאפ השוות שכדאי לכם להצטרף אליהן – לחצו כאן

צילום: רונן טופרברג

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן