דרישה לאסור חזרת אזרחים מעזה לישראל; “נגמרו ההומניטרי שלנו”

שי גליק מנכ״ל בצלמו מסר: “מי שבחר ללכת לעזה שהינה ישות אויב מקומו שם. ככל שהם רוצים לחזור לארץ עליהם לפעול מול חמאס ולחזור ביחד עם שבויים”

לאחר מתקפת הטרור של ארגון החמאס כנגד אזרחים חפים מפשע ובמסגרתה נחטפו מאות בני אדם – נשים, קשישים, ילדים ותינוקות, מתברר שישנם אנשים שהחליטו לבקר בעזה (לפני המתקפה) שהיא ישות אויב ונשארו שם כעת.

כעת, אותם אנשים שביקרו בעזה מבקשים לחזור לישראל, וארגון השמאל הקיצוני “המוקד להגנת הפרט” מנסה לעזור להם ואף פנה במכתב לשר הביטחון יואב גלנט שיחזיר את האזרחים שעברו לעזה. בתגובה לכך, ארגון זכויות האדם בצלמו פנה אף הוא במכתב לשר הביטחון גלנט בדרישה לא להיעתר לבקשת “המוקד להגנת הפרט”, וביקש משר הביטחון גלנט להחזיר אזרחים רק אם הם חוזרים יחד עם השבויים שנחטפו.

במכתב שכתב מנכ״ל בצלמו שי גליק נכתב: “הם ישארו שם והם יכולים אך ורק לחזור לפה בתאני שיחזרו עם שבויים. על כל אחד שרוצה לחזור לפה חובה עליו להביא לפחות שבוי אחד. הדבר יגרום ללחץ על אנשי החמאס ובעזרת השם יגרום להחזרת השבויים ולפחות לחלקם. נגמרו ההומניטרי שלנו. הם רצו גיהנום שיקבלו גיהנום הם וכל תומכיהם!”.

שי גליק מנכ״ל בצלמו מסר: “נגמר ההומניטרי. מי שבחר ללכת לעזה שהינה ישות אויב מקומו שם. ככל שהם רוצים לחזור לארץ עליהם לפעול מול חמאס ולחזור ביחד עם שבויים. כל אזרח שרוצה לחזור מעזה חייב לחזור ולהביא איתו לפחות שבוי אחד”.

■ לקהילה בווטסאפ – מלחמה בישראל >> לחצו כאן

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של חדשות אפס שמונה וצרפו חברים | כאן תמצאו את הקבוצות הכי שוות!

צילום: עזה - ארכיון חדשות 08

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן