דני לוי הוא המפכ”ל ה-20 של משטרת ישראל

הממשלה אישרה כעת פה אחד את הצעת המחליטים של השר לביטחון לאומי, איתמר בן גביר למינויו של ניצב דניאל לוי למפקח הכללי של משטרת ישראל.

טקס חילופי המפכ”ל: הענקת הדרגות למפכ”ל דני לוי

המפכ״ל הנכנס דני לוי:

“מודע היטב לאתגרי המשטרה – בכוונתי לקדם מערכות יחסים עם הקהילות. נפעל לפרק את ארגוני הפשיעה.”

השר לביטחון לאומי איתמר בן גביר:

“יום חשוב למדינת ישראל, דני לוי הוא המפכ״ל ה-20 של משטרת ישראל, זו בשורה נפלאה וחשובה למדינה. בשנה וחצי האחרונות המשטרה שינתה פניה, הוספנו 9 מיליארד שקל למשרד לביטחון לאומי, ואח״כ הבאנו מיליארד נוסף, העלנו את משכורות השוטרים, עצרנו את גל ההתפטרויות במשטרה, העלנו את מספר המתגייסים – עם למעלה מ-1,200 מתגייסים חדשים השנה. השקענו מיליוני שקלים באמצעים טכנולוגיים במשטרת ישראל. ראינו ב-7 באוקטובר שהמשטרה הצילה את אזרחי ישראל ופעלה בצורה הכי ראויה שיש. והדבר החשוב הנוסף זה שהשוטרים מקבלים היום גב וגיבוי מלא.

דני מגיע עם אג׳נדה ציונית ויהודית והוא יוביל את המשטרה לפי המדיניות שהצבתי לו, חיזוק תחנות המשטרה, הקמת המשמר הלאומי והפעלתו, ובעיקר להגביר את המשילות ואת הריבונות במדינת ישראל”

 

◼️ לקבוצת חדשות מהארץ ומהעולם לחצו כאן

■ לקבוצת מלחמה בישראל חרבות ברזל לחצו כאן

◼️ לרשימת קבוצות הווטסאפ השוות שכדאי לכם להצטרף אליהן – לחצו כאן

צילום: תקשורת שר ביטחון פנים

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן