דניאל בן עטר, מנכ”ל משותף של אינטל ישראל, זכה בפרס התעשייה 2023/2024

דניאל בן עטר זכה בפרס התעשייה לשנת 2023/2024 בטקס של התאחדות התעשיינים על הישגים פורצי דרך. בן עטר מקדיש את הפרס למשפחות שנפגעו באירועי אוקטובר, למשפחתו ולעובדי אינטל

דניאל בן עטר, סגן נשיא תאגידי באינטל העולמית, מנכ”ל ארגון הייצור העולמי של אינטל ומנכ”ל משותף אינטל ישראל, זכה בפרס התעשייה לשנת 2023/2024. בן עטר בחר להזמין לטקס המרגש את ריקרדה לוק, אמה של שני לוק ז”ל, שנרצחה ב-7 באוקטובר ועובדת באינטל, ואת יוסי מגידיש, עובד בחברה קבלנית באינטל, שבתו אורי מגידיש חולצה במבצע הירואי על ידי צה”ל.

כשהוא חנוק מדמעות של אושר אמר בן עטר: “שמחתי מאוד והתרגשתי בשביל כל העובדים והעובדות היקרים שלנו. מבחינתי זה פרס ההוקרה שלהם. אנחנו מגיעים להישגים פורצי דרך לאורך שנים בזכות האנשים המיוחדים שלנו, המחויבות שלהם להצלחה והאמונה שלהם שהעשייה היומיומית שלנו היא חלק מהיסטוריה מדהימה ומשמעותית לדרום, לישראל ולאינטל.”

נשיא המדינה, יצחק הרצוג, בירך את הזוכים ואמר: “זכיתם בהוקרה מיוחדת ומכובדת על היותכם אלו הצועדים בראש המחנה, המובילים את פיתוחה של התעשייה ומבטיחים במו ידיהם את עתידה.”

לצד בן עטר, זכו בפרס התעשייה: אורנה שטנצלר, טל קאופמן, יצחק בז’ארנו, נתן להב ופייר נעמה. בפרס מפעל החיים זכו: אבנר ספקטור, גיורא אקרשטיין, דוד צור, דן אלמן, יהודית ריכטר ורמזי גבאי.

הזוכים נבחרו על ידי חבר שופטים בראשות התעשיין דן פרופר, על פי הישגיהם לאורך השנים ויכולתם להוביל את התעשייה הישראלית להישגים יוצאי דופן.

האירוע התקיים בנוכחות למעלה מ-30 שגרירים מרחבי העולם, שהגיעו לתמוך בישראל ובקהילה העסקית שלה.

אודות דניאל בן עטר:

דניאל בן עטר, סגן נשיא תאגידי המנהל את מפעלי הייצור של אינטל בעולם ומנכ”ל משותף של אינטל ישראל, החל את דרכו באינטל בשנת 1993 כסטודנט לפיסיקה ומתמטיקה, והתקדם בשורה של תפקידים הנדסיים וטכנולוגים בכירים עד ניהול המפעל בקרית גת ומישם לתפקידו הנוכחי, ניהול מפעלי הייצור בעולם.

ההישג הגדול ביותר שלו, לדבריו, הוא הקמת המפעל החדש של אינטל בקריית גת, הנמצא כעת בשלבי הקמה. בן עטר מדגיש את חשיבות שילוב אוכלוסיות מגוונות בתעשייה, ומוביל פרויקטים כמו “אופק דרום” לשילוב עובדים ללא רקע טכנולוגי קודם לצד מהנדסים ומהנדסות טכנולוגיים, מסטרנטים ודוקטורים. המוטו שלו לחיים הוא “להביא את הזהב הביתה” – לעורר השראה, להאמין שהכל אפשרי ולהוביל צוות למצוינות טכנולוגית, תוך דאגה לרווחת העובדים ותרומה משמעותית לקהילה.

 

◼️ לקבוצת חדשות קריית גת והסביבה בווטסאפ לחצו כאן

◼️ לקבוצת חדשות בווטסאפ – כלכלה, נדל”ן הייטק ועסקיםלחצו כאן

◼️ לקבוצת חדשות בווטסאפ – חדשות מהארץ ומהעולם לחצו כאן

■ לקבוצת חדשות בווטסאפ – מלחמה בישראל חרבות ברזל לחצו כאן

◼️ לרשימת קבוצות הווטסאפ השוות שכדאי לכם להצטרף אליהן – לחצו כאן

צילום: דוברות אינטל

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן