מחבל ניסה לבצע פיגוע סמוך לתחנת המשטרה בירושלים

לפני זמן קצר (חמישי), חשוד הגיע בסמוך לתחנת המשטרה שלם במזרח ירושלים, שלף סכין וניסה לדקור את לוחמי מג״ב ירושלים שפעלו במקום והחשידו אותו.

דיווח ראשוני:

הלילה בסביבות השעה 03:05, לוחמי מג״ב ירושלים שפעלו מחוץ לתחנת המשטרה שלם של משטרת מחוז ירושלים, החשידו חשוד שהיה בקרבתם והחלו בבדיקתו.

במהלך בדיקתו, המחבל שלף לפתע סכין שהייתה ברשותו, הסתער לעבר השוטרים וניסה לדקור את אחד מהם.

לוחמי מג״ב הגיבו לעברו מיד בירי בטרם הצליח לפגוע בהם, והוא נוטרל במקום. בהמשך נקבע מותו של המחבל בזירה ע״י גורמי הרפואה.

כוחות משטרה גדולים של משטרת מחוז ירושלים בפיקוד ממ״ז ירושלים הגיעו למקום, והחלו באיסוף ממצאים בזירת הפיגוע, ביצוע פעולות לזיהוי המחבל ופעולות נוספות לשלילת סיוע למחבל.

מפקד מחוז ירושלים ניצב דורון תורג׳מן קיים בדקות האחרונות הערכת מצב בזירה עם המפקדים. במהלכה שיבח את ערנותם, דריכותם ותגובתם המקצועית והמיידית של שוטרי מג״ב שפעלו במקום, החשידו את המחבל ובדקו אותו בטווח ביטחון.

כמו כן, ציין לחיוב את תפקוד השוטרים לאחר שהמחבל הסתער לעברם עם הסכין וסיכן את חייהם, והם בתגובה נטרלו אותו בירי מדויק בטרם הצליח לדקור אותם ולפגוע בהם.

◼️ לקבוצת חדשות ירושלים והסביבה בווטסאפ לחצו כאן

◼️ לקבוצת חדשות בווטסאפ – חדשות מהארץ/מהעולם/משפט/עורכי דין/פלילי לחצו כאן

■ לקבוצת חדשות בווטסאפ – מלחמה בישראל חרבות ברזל לחצו כאן

◼️ לרשימת קבוצות הווטסאפ השוות שכדאי לכם להצטרף אליהן – לחצו כאן

צילום: דוברות המשטרה

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן