דוד רביבו לאחר הניצחון החשוב של מרמורק על שיכון המזרח: "שמחה שמהולה בעצב, בעקבות פציעתו של איציק אבושדיד"

דוד רביבו 2

אייל גולן ושינו זוארץ עשו עסקה מצוינת כשהביאו להפועל מרמורק את דוד רביבו לנהל את חוליית הקישור. רביבו היה הבורג המרכזי, בניצחונה של הקבוצה על שיכון המזרח בשישי האחרון – בחצי השעה האחרונה של המשחק בו ניצחה מרמורק 3:1, הוא ייצר לפחות חמישה מצבים אך אלה לא תורגמו לשערים.

"היה משחק יוצא מן הכלל בכל הפרמטרים, עם שריקי שחזר להבקיע למרות שהוא בישל במשחקים הקודמים, אבל המשחק הזה כבר היסטוריה מבחינתנו, המחשבה על המשחק הבא נגד הוד השרון", התייחס הבוקר (ראשון) רביבו למשחק שהותיר את הקבוצה במקום השני, עם 46 נקודות ובמרחק 3 נקודות מנס ציונה המוליכה, "זו שמחה שמהולה בעצב בגלל הפציעה של חברנו, איציק אבושדיד. אני מקווה שזו רק מתיחה ושהוא לא קרע את הרצועה, הוא חשוב לנו מאוד".

על הקהל שהגיע לעודד, אמר: "מגיע המון שאפו לקהל המדהים שלנו, כמו גם לצוות הניהולי של מרמורק שעושה את המיטב, זה לא מובן מאליו ואין ספק שהניהול הנכון מעניק לנו הרבה שקט בדרך למטרה. יהיה קשה, סוחף וצמוד עד הסוף".

ניצחון גדול – צמד לשריקי

שחקני הפועל מרמורק עלו למשחק הליגה מול שיכון המזרח בידיעה שנס ציונה השיגה שלוש נקודות והלחץ דיבר היטב אצל שחקניו של ארז בנודיס, שסיימו את המחצית הראשונה ללא שערים, למרות שליטה מלאה מאמצע המחצית כולל שער של שריקי במצב נבדל בדקה ה-33, אשר נפסל.

התחיל לפרוע שטרות, עידן שריקי. (צילום: יוסי סוריק)
התחיל לפרוע שטרות, עידן שריקי. (צילום: יוסי סוריק)

השער הראשון הגיע בדקה ה-52: כדור קרן מצד שמאל הוגבה מרגליו של חג'ג', נוצרה ערבוביה ברחבה ולאחר שהשוער קלט והשמיט, דחק החלוץ עידן שריקי את הראשון פנימה. שתי דקות לאחר כיבוש השער נשארה שיכון המזרח בעשרה שחקנים לאחר עבירה גסה של טקלה אסמלש. חג'ג' קיבל כדור מ-30 מטרים, הניף את רגלו ובבעיטה גדולה קבע 0:2 מרשים. מיד לאחר מכן הורחק ארז בנודיס, עקב חילופי דברים בינו לבין השופט בן סימון. עשר דקות לאחר מכן, בישול נהדר של אסייג לשריקי מצא את החלוץ במרכז קו ה-16 ובלי להתבלבל בעט רשם צמד אישי והשער השלישי של מרמורק.

בדקה ה-72 נפסק פנדל לזכות השיכון. ארנון טמיר צמצם את תוצאת המשחק ל-1:3. בסיום נרשמה תקרית סמוך לחדרי ההלבשה בין אנשי מרמורק לשופט המשחק.

גולשים יקרים, לקבלת החדשות בזמן אמת, הנכם מוזמנים להוריד בחינם את האפליקציה של "רחובות היום" מחנות ההורדות שבסמארטפון שלכם.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן