דובר צה״ל: “אנחנו ממשיכים לחפש את הנהגת חמאס – ולפגוע בה. נגיע לכולם”

בפעולה משותפת של שב״כ וצה״ל נעצרו למעלה מ-20 מחבלי חמאס שנלקחו לחקירות בישראל

“הפגיעה באזרחים הישראלים –  “דבר חמור” – אמר הערב (ראשון) דובר צה”ל תת אלוף דניאל הגרי בהצהרה שנתן לתקשורת והועברה בשידור חי גם בחדשות 08.

“חיזבאללה וממשלת לבנון אחראים על כל ירי, אזרחי לבנון ישלמו מחיר. לצה”ל יש תוכניות לשינוי המצב הבטחוני בצפון – המצב לא יוותר כך שהאזרחים יחששו לחזור ליישובים”, אמר הגרי שציין בהמשך דבריו: “הכנו 300 ליטר דלק לבית החולים שיפא. חמאס ומשרד הבריאות שלו מונעים את הכנסתו”.

תת אלוף הגרי הבהיר: “אנחנו ממשיכים לחפש את הנהגת חמאס ולפגוע בה. נגיע לכולם. כוחותינו פועלים בנמל עזה ומאתרים שם משגרים ארוכי טווח”.

בפעולה משותפת של שב״כ וצה״ל נעצרו למעלה מ-20 מחבלי חמאס שנלקחו לחקירות בישראל

רכזי שטח ואנשי מבצעים של השב״כ פועלים יחד עם יחידה 504 וכוחות צה״ל הלוחמים ברצועת עזה. אנשי השב״כ פועלים יחד עם צוותי הקרב החטיבתים במהלך הפעילות לטובת איסוף מודיעין, מימוש מבצעים מיוחדים, ביצוע תחקורים בשטח והבאת מחבלי חמאס להמשך חקירת שב״כ ויחידה 504 בישראל. בפעילות המשותפת, בהכוונה מודיעינית של שב”כ ואמ”ן, הובאו למעלה מ-20 עצורים, מחבלי חמאס, מלב רצועת עזה לחקירות בישראל. החקירות של פעילי הטרור ישמשו לקבלת מודיעין עדכני מהשטח לטובת המשך התמרון הקרקעי ולטובת מאמצי הלחימה.

בהצהרה שנתן אתמול אמר תת אלוף הגרי:

כוחות יבשה רבים, בחיפוי כלי טיס וכוחות ימיים, מעמיקים את פעולתם במחנה שאטי – מעוז מרכזי של חמאס בצופן הרצועה. ממשיכים בחיסול מחבלים – יחד עם שירות הביטחון הכללי, חיסלנו היום מחבלים שעסקו בהוצאה לפועל של פיגועים מעזה לשטחי יהודה ושומרון. לב מדינת ישראל.

חמאס איבד את אחיזתו בצפון הרצועה – תושבי עזה עזבו בניגוד להנחיותיו. כדי למנוע זאת – הוא משקר על המתרחש בבתי החולים. אתמול מיהרו להאשים אותנו בתקיפה בבית החולים שיפאא – בדקנו את המערכות שלנו בצורה יסודית, ושוב גילינו שמדובר בשיגור כושל של ארגוני הטרור ברצועה. חמאס יורה והורג את אנשיו.

חמאס מבצע פשע מלחמה בשימוש שלו בבתי חולים. בשעות האחרונות מופצות ידיעות כוזבות שאנחנו מכתרים את בית החולים שיפאא ותוקפים אותו. אלו דיווחים שקריים. אנחנו מנהלים קרבות עם מחבלי חמאס הרצחניים שבוחרים להילחם דווקא סמוך לבסביבת בית החולים, אנחנו פוגעים בהם באופן ממוקד ומחסלים אותם. יש מעבר בטוח קבוע ליציאה ולכניסה בחלק המזרחי של בית החולים.

חיסלנו את המחבל שהחזיק כאלף עזתים כבני ערובה בבית החולים ‘רנתיסי’ ומנע מהם להתפנות. בית החולים התפנה.משוחחנו היום עם אנשי צוות בית-החולים שיפאא’ ואמרנו לו בבירור – צה”ל לא תוקף את בית החולים. נמשיך לאפשר לחולים ולצוות הרפואי, ולכל תושבי צפון הרצועה לעבור דרומה בבטחה.

צילום: חדשות 08

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן