דובר צה"ל: מצטיין מח"ט מנשה ליום העצמאות, רס"ם שי וויס מנתיבות

"מה שמניע אותי לשרת במילואים באופן פעיל זה הערכים שלימדו אותי, האידיאולוגיה שנחרטה בי במהלך השירות הסדיר והאנשים שהכרתי שחיזקו את הרצון שלי לתרום למדינה בה אני חי"

הכירו את רס"ם שי וויס מנתיבות, סמב"ץ בחטמ"ר מנשה שקיבל תעודת הצטיינות חטיבתית בהובלת מח"ט מנשה, אל"ם אריק מויאל.

וויס מנתיבות שמשרת כלוחם בגדוד המילואים 7014 של חטמ״ר מנשה, קיבל את ההצטיינות בזכות מסירותו לגדוד ועבודתו הקשה.

בנובמבר 2001, התגייס כלוחם בגדוד 101 של חטיבת הצנחנים. את שירותו הסדיר מתאר שי כחוויה מאתגרת ולא פשוטה, בעיקר מכיוון שחלק גדול משירותו הסדיר התרחש במבצע ״חומת מגן״.

לאחר שסיים את שירות החובה, פוזרו 9 מחבריו והוא בגדודים השונים, וכיום שי עושה שירות מילואים פעיל בגדוד 7014 בחטמ״ר מנשה.

לדבריו, הוא רואה במילואים חשיבות רבה ומתאר אותה כהזדמנות להמשיך ולתרום, גם תוך כדי חייו האישיים: ״מה שמניע אותי לשרת במילואים באופן פעיל זה הערכים שלימדו אותי, האידיאולוגיה שנחרטה בי במהלך השירות הסדיר והאנשים שהכרתי שחיזקו את הרצון שלי לתרום למדינה בה אני חי. לחמתי בחומת מגן והתקופה הזאת עיצבה אותי ואת החיים שלי וחיזקה את הרצון שלי להמשיך לשרת במילואים".

על בחירתו כמצטיין, אמר "מאוד התרגשתי לשמוע על ההצטיינות. אני מודה למפקדיי, אביחי יצחקי המ״פ ולמ״מ שלי ארז כהן שהפכו את שירות המילואים למאתגר ומהנה. וכמובן שהכל בזכות אשתי שמאפשרת לי לעשות מילואים ודואגת לילדים שלנו בזמן שאני לא בבית. היא תומכת בי ועוזרת לי לשלב את המילואים והחיים האישיים שלי. ההצטיינות האמיתית מגיעה לה".

צילום: דובר צה"ל

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן