דובר צה”ל: זהות הכלי ופרטי האירוע בבדיקה

דובר צה”ל בתגובה רשמית על הפיצוץ באילת

דובר צה”ל בתגובה רשמית על הפיצוץ באילת

לפני זמן קצר פגע כלי טיס בלתי מאויש במבנה אזרחי בעיר אילת. זהות הכלי ופרטי האירוע בבדיקה.

מגן דוד אדום דיווח כי בשעה 14:53 התקבל דיווח במוקד 101 של מד”א במרחב נגב, על מספר נפגעי חרדה כתוצאה מפיצוץ שארע בחצר מבנה באילת. חובשים ופראמדיקים של מד”א העניקו במקום טיפול רפואי ל-7 נפגעי חרדה. אין נפגעי גוף.

כזכור, בדיווח הראשוני היה חשד לרקטה שפגעה פגיעה ישירה בבית ספר בעיר, בעת ששהו בו תלמידים. כוחות גדולים של כבאות והצלה הוזעקו לזירת האירוע, שם שללו גם בלון גז שהתפוצץ. בדיווח האחרון צוין כי מדובר בכטבמ – רחפן רב-להב אשר אינו מאויש ומוטס מרחוק. בדיווח נוסף דובר על רחפן של צה״ל שנשלח מהאוגדה לכיוון סיני עם חומר נפץ – אך בשל תקלה במנוע התפוצץ במרחב אילת. דיווח נוסף שנבדק – רחפן נפץ שאינו צהלי.

ראש עיריית אילת – אלי לנקרי, הורה לא לקיים היום (חמישי) כל פעילות חוגית אחר הצהריים בכל המסגרות כולל במתחם הנוער בטיילת ובמתחם הספורט הלילי בחוף הרויאל ביץ׳.

לגבי בית ספר צאלים, בשעת הפיצוץ שהו במבנה התחתון 37 תלמידי צהרון (גן, א׳,ב׳) ו 6 תלמידי תקשורת שהתפנו מיידית למקלט ועם אישור פיקוד העורף יצאו התלמידים אל מחוץ לבית הספר, שם אספו אותם ההורים. לכל התלמידים שלום. כוחות הביטחון, החירום וההצלה, ביניהם שוטרי מרחב אילת ובהם חבלני משטרה עדיין פועלים בשטח. הציבור מתבקש להימנע מהגעה לאזור ולהישמע להנחיות המשטרה.

שימו לב: בשעה האחרונה המון דיווחים סותרים ושונים – נמשיך לעדכן, הקישור למי שביקש לקבוצת העדכונים

https://chat.whatsapp.com/Eg157vN9QZe9uGC

צילום: חדשות 08

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן