דובר צה”ל בהצהרה מיוחדת

“אני מבקש הבוקר לעדכן אתכם באירוע קשה מאד שאירע אתמול” | תא”ל דניאל הגרי בהצהרה מיוחדת

תא”ל דניאל הגרי:

“אני מבקש הבוקר לעדכן אתכם באירוע קשה מאד שאירע אתמול:

במהלך הלחימה במרכז רצועת עזה נפלו עשרים ואחד לוחמי מילואים. הכוחות פעלו במרחב החיץ שחוצץ בין היישובים הישראלים לעזה, בסמוך לכיסופים. הכוחות הסירו מבנים ותשתיות טרור במרחב, במרחק 600 מטר מהגבול. משימה ליצירת התנאים הביטחוניים לחזרתם של תושבי הדרום לבתיהם.

לפי הידוע לנו בשלב זה, סביב השעה 16:00, ככל הנראה נורה טיל RPG לעבר טנק שאבטח את הכוח, ובמקביל אירע פיצוץ של שני מבנים דו-קומתיים, שקרסו כתוצאה ממנו, בשעה שמרבית הכוח נמצא בתוכם ובסמוך אליהם. המבנים ככל הנראה התפוצצו כתוצאה מהמוקשים שכוחותינו הטמינו בהם. אנחנו עדיין מבררים ומתחקרים את פרטי האירוע.

עד כה הותרנו לפרסום את שמותיהם של עשרה חללים, ובשעות הקרובות נתיר לפרסום את שמות הנופלים הנוספים. עדכנו את כל משפחותיהם של הנופלים בהודעה הקשה, ואנחנו מלווים אותן בשעות הקשות האלה.

אנו ערים לחרושת השמועות שהייתה אתמול בנוגע לאירוע, ואני רוצה לבהיר שאנחנו מפרסמים מידע מאומת רק לאחר שאנו מעדכנים את המשפחות, וכך נמשיך לעשות. מאחורי השמועות יש משפחות שחוות את השעה הקשה ביותר. אני קורא לכם לנהוג באחריות וברגישות נמנע מלהוסיף כאב על כאבן.

למלחמה מחיר כאב וכבד. אנשי המילואים המסורים, אשר התייצבו לדגל, הקריבו את היקר מכל, למען ביטחון מדינת ישראל וכדי שנוכל לחיות כאן בביטחון”.

■ לקבוצת חדשות בווטסאפ – מלחמה בישראל חרבות ברזל לחצו כאן

◼️ לרשימת קבוצות הווטסאפ השוות שכדאי לכם להצטרף אליהן – לחצו כאן

צילום: ארכיון

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן