דוברת חדשה: מאיה משרקי עזבה את גדרה לטובת באר טוביה

אחרי 14 שנה מוצלחות מאיה משרקי, ה-דוברת של גדרה, עזבה את הכסא הנוח במשרדי העירייה במושבה – וכבר מונתה כדוברת המועצה האזורית באר טוביה.

מאיה משרקי, הדוברת הידועה של גדרה, אשר עסקה בין היתר במערך הדוברות לרבות ניהול משברים, מיתוג הרשות המקומית וקידומה של גדרה באמצעים הדיגיטליים, עזבה.

למשרקי לא רק יכולות פנומנליות בדוברות ויחסי ציבור, ניהול פרסום ושיווק ומתן מענה בזמן אמת, אלא גם אישיות כובשת, חיבור עם גורמי התקשורת והצלחות רבות.

היא כיהנה כדוברת גדרה בארבע עשרה שנים האחרונות ובין היתר כיהנה כחברת הנהלה באיגוד דוברי הרשויות המקומיות הארצי, כחברת דירקטורים בספריה הציבורית, כחברת דירקטוריון בתאגיד אופק.

כמו כן הייתה אחראית על תיק מכלול מידע לציבור בחירום ואף זכתה בפרס על שיח מקוון ברשת במסגרת זו.

זאת ועוד, במסגרת תפקידה הובילה פרוייקטים מגוונים כדוגמת יקירי גדרה, מנהיגות צעירה- יועצי ראש המועצה, שילוב נוער בחירום ועוד.

אין ספק כי המועצה האזורית בבאר טוביה והעומד בראשה בן כהן, זכו בדוברת שמביאה עמה המון ידע, מקצועיות, כישרון, הישגים ולא פחות חשוב: יחסי אנוש מעולים על הבריות.

◼️ לקבוצת חדשות גדרה והסביבה בווטסאפ לחצו כאן

◼️ לקבוצת חדשות קריית מלאכי והמועצה האזורית באר טוביה בווטסאפ לחצו כאן

◼️ לקבוצת חדשות בווטסאפ – חדשות מהארץ/מהעולם/משפט/עורכי דין/פלילי לחצו כאן

■ לקבוצת חדשות בווטסאפ – מלחמה בישראל חרבות ברזל לחצו כאן

◼️ לרשימת קבוצות הווטסאפ השוות שכדאי לכם להצטרף אליהן – לחצו כאן

צילום: פרטי

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן