דואט של נס וסטילה עם הדג נחש, בפסטיבל סוכות בקריית מלאכי

_ביום ראשון השבוע התקיים פסטיבל סוכות ססגוני ומלא במוזיקה ותרבות בפארק בן גוריון בקריית מלאכי. אלפים גדשו את הפארק העירוני באירוע שהוגדר כסולד אאוט עוד לפני פתיחת השערים_

פסטיבל סוכות לכל המשפחה, התקיים בהפקת מחלקת האירועים ובתמיכת משרד התרבות והספורט. הראשונה לעלות לבמה היתה כוכבת הילדים נתי הגעתי הופעתי,  בהופעה מהנה ומלאת קסם. לאחר מכן עלו חברי להקת דור 3.0 – הלהקה הראשונה בישראל שמשלבת בני נוער עם ותיקים, אשר כבשה את הבמה בביצועים ושילוב ייחודי בין דורות. כמו כן, עלה לבמה גם הזמר הצעיר חן בלו.

המופע המרכזי היתה של צמד הזמרים המצליח נס וסטילה להופעה סוחפת. ההופעה נפתחה עם הלהיט 'חרבו דרבו', כאשר בסיום הקהל דרש ביצוע נוסף עם התייחסות למותו של סינוואר. הדג נחש, הופיעו לראשונה בקריית מלאכי, עלו בשעה וחתמו את הערב עם הופעה מחשמלת שהקפיצה את הקהל. לפני סיום, הרכב ההיפ הופ הזמין את נס וסטילה לדואט ראשון בישראל ויוצא דופן לשירים תיק קטן ושיר נחמה.

את הערב הנחו שני בני הנוער, הדר כהן ואוריה וקנין, שהוסיפו לאווירה המיוחדת של האירוע באנרגיה הצעירה והכישרון שלהם.

ראש העיר, אליהו זהר, נשא דברי ברכה במהלך הערב, ולא שכח לברך את חיילי צה"ל, החטופים והחלמה לפצועי המלחמה. "אני מודה לשר מיקי זוהר ולמשרד התרבות והספורט על התמיכה באירוע זה ועל תרומתם הרבה להצלחת הפסטיבל" אמר ראש העיר "תודה גם למנהלת האירועים במתנ"ס לירון אביגזר ולכל הגורמים האחראים להצלחת האירוע".

צילום: עיריית קריית מלאכי

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן