דה שליט: אלמונים פרצו אל קרית החינוך, גנבו פריטים וביצעו וונדליזם; שאול אטיאס: "קיימת מכת וונדליזם בכל העיר"

צוות אגף גנים מפנה עץ שנפל בשל מזג האוויר (1) (1)|שאול צגהון|pp

הבוקר (ראשון) הגיעה הנהלת קרית החינוך דה שליט ונדהמה לגלות כי אלמונים פרצו למתחם, גנבו פריטים רבים ועשו וונדליזם.

pp שוטרי תחנת משטרת רחובות הגיעו למקום ומילאו דו"חות אודות ההתפרצות. ניידת לזיהוי פלילי הוזעקה למוסד הציבורי ואספה ממצאים מההתפרצות לרבות טביעות אצבעות וצילומים לצורך המשך החקירה.

שאול אטיאס, יו"ר הנהגת ההורים – קרית החינוך דה שליט, מסר בתגובה: "קיימת מכה של וונדליזם בכל העיר. לדעתי, כדאי שהעירייה תסגור את המקום הזה בלילה, המקום הזה הוא ציבורי והוונדליזם שנעשה הוא לא על ידי תלמידים של 'דה שליט'. וונדליזם חוגג בעיר, גם במבנים של דה שליט וגם בעיר. זה שפרצו ועשו וונדליזם זה חמור, וזה נכון. בית הספר סובל מזה. אני קורא לעירייה להגביר את השמירה על מוסדות חינוך, זהו רכוש העירייה ורכוש בית הספר. אני מקווה שמפקד התחנה החדש ייקח את הנושא ברצינות. האירוע לא קרה בזמן לימודים, אלא ביום שישי בערב וסופי שבוע זו המכה שלנו. אנו תמיד חוזרים ביום ראשון וסובלים מאיזה וונדליזם בבית ספר, הלוואי והייתי יכול לסגור את המקום בסופי השבוע".

יש לציין כי אין זו הפעם הראשונה שפורצים לקרית החינוך דה שליט או מבצעים בו וונדליזם. כזכור בית הספר בסופי שבוע מהווה מקום מפגש לבני נוער. לפני מספר פרסמנו כאן ב"רחובות היום" כי המשטרה תפסה בתוך מגרש הספורט שני בני נוער, שאינם תלמידי 'דה שליט' עם סמים עליהם. הנהלת בית הספר מחפשת פתרונות וקברניטיה בוחנים את מצלמות האבטחה בכדי שיהווה מעין קצה חוט לזהות החשודים בוונדליזם ובגניבת הפריטים.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן