גני תקווה: כוכבי כדורגל מקפיצים כדור לזכרה של שחקנית הפוצ’יוולי שנרצחה במסיבת הנובה 

דורין אטיאס ז”ל שיחקה מדי שבוע עם חברותיה פוצ’יוולי בחוף והייתה אמורה לקבל תעודת הסמכה כמדריכת פילאטיס יום אחרי מסיבת הנובה בו עבדה כברמנית. היא נרצחה באכזריות על ידי מחבלי חמאס.

עיריית גני תקווה הנציחה את דמותה במגרש הפוצ’יוולי בעיר והם קיימו יחד עם משפחתה טורניר בעיר לזכרה של דורין בהשתתפות שחקן העבר פיני בלילי ושחקני פוצ’יוולי נוספים. צפו בתמונות המרגשות מטורניר ההנצחה

 

 

מקפיצים לזכרה: עיריית גני תקווה קיימה השבוע (ג’) טורניר פוצי’וולי מרגש לזכרה של דורין אטיאס ז”ל, צעירה יפהפייה ואנרגטית, שנרצחה במסיבת הנובה בחניון רעים בשבת השחורה של ה-7 באוקטובר. דורין, בת הזקונים של טלי חדד ומאיר אטיאס, הייתה אמורה לחגוג את יום הולדתה ה-24 בחודש נובמבר 2023.

באירוע המרגש השתתפו בני משפחתה של דורין, ראש העיר ליזי דלריצ’ה, כדורגלן העבר הישראלי פיני בלילי ושחקני פוצ’יוולי מקצועיים. במגרש נתלו דגלים והודפסו חולצות מיוחדות שחולקו לשחקנים ולקהל המשתתפים.

 

 

דורין הוגדרה כנעדרת ממסיבת הנובה במשך ארבעה ימים, עד שהגיעה הבשורה הנוראה מכל על הירצחה של דורין, שהייתה ברמנית במסיבה. על מנת להנציח את זכרה בצורה שמייחדת אותה, יצרה מיכל רוזין, ציירת ותושבת גני תקווה, ציור קיר מרהיב במגרש הפוצ’יוולי בעיר. בציור דורין נראית משחקת פוצ’יוולי מול שקיעה אדומה, ובצד הציור נכתב תיאור קצר לזכרה.

 

 

דורין אטיאס הייתה בחורה צעירה מלאת חיים ואנרגיה, אהבה מאוד בעלי חיים, ריקודים, כדורעף חופים ופוצ’יוולי, וספורט אתגרי. היא למדה בתיכון ‘בן צבי’ בקריית אונו, ושירתה בצה”ל כתצפיתנית באוגדת עזה. במהלך השירות הצבאי ולאחריו, המשיכה לנהל חיים פעילים ומלאי עניין. בחודשים האחרונים לפני האסון, למדה דורין הדרכת פילאטיס והייתה אמורה לקבל את תעודת ההסמכה ביום ראשון, ה-8 באוקטובר, למחרת המסיבה.

טלי חדד-אטיאס, אמה של דורין ז”ל ספדה לביתה בטקס ואמרה: “דורין הייתה ספורטאית בנשמה, היא גילתה את משחק הפוצ’יוולי בטיול הגדול לדרום אמריקה, כשהיא הייתה בברזיל היא פשוט התאהבה בזה. היא התאהבה בפשטות של משחק כדור שלא מצריך משאבים ומעגלי הקפצה, שם יש צחוקים אבל נצמדים לחוקים, כל מי שבא לו פשוט מצטרף, ללא שיפוט שזה חלק מאופייה של דורין, כך היא רכשה המון מעגלים של חברים, חברים לחיים, כשחזרה לארץ הם היו נפגשים. לאחרונה חברים מהארץ טסו לברזיל ולקחו מאיתנו מדבקות ושלט עם תמונה כאן על הקיר המהמם שמיכל רוזין יצרה והחברים דאגו להנכיח אותה גם שם, אנחנו המשפחה החלטנו להנכיח אותה בכל מקום, כאן בבית שלה בפרט כשהתמונה כאן על הקיר והמגרש מונגש לכל מי שמתחבר לוויב של הפוצ’יוולי, אנחנו בוחרים פעם אחר פעם בזכות האנשים היקרים להנציח אותה בטורניר של משחק שהכי איפיין אותה, ספורטיביות, קלילות, שמחה, צחוק, אמפטיה והכי חשוב – אהבת החיים”.

רה”ע גני תקווה, ליזי דלריצ’ה הוסיפה: “דורין הייתה אור גדול בקהילה שלנו, בחורה עם תשוקה לחיים ואהבה אינסופית לספורט ולבעלי חיים. הנצחתה כאן, במגרש שבו אהבה לשחק, היא דרך נפלאה לשמור על זכרה ולהעביר חלק מהמורשת שלה הכוללים אהבת חינם, תחרותיות ושמירה על אורח חיים בריא”.

כוכב הכדורגל לשעבר פיני בלילי ציין: “דורין הייתה שחקנית מוכשרת וצעירה עם לב גדול. היה לה עתיד מבטיח, וזה נורא שאנחנו צריכים לעמוד כאן היום ולדבר עליה בלשון עבר. הייתה לנו אהבה משותפת לכדור ולמשחק ההנצחה שלה כאן במגרש היא דרך ראויה לשמור על זכרה ועל אהבתה בחיים.”

 

 

◼️ לקבוצת חדשות – בקעת אונו | יהוד מונוסון, סביון, גבעת שמואל, קריית אונו, גני תקווה, אור יהודה והסביבה בווטסאפ לחצו כאן

◼️ לקבוצת חדשות בווטסאפ – ספורט לחצו כאן

◼️ לקבוצת חדשות בווטסאפ – חדשות מהארץ/מהעולם/משפט/עורכי דין/פלילי לחצו כאן

■ לקבוצת חדשות בווטסאפ – מלחמה בישראל חרבות ברזל לחצו כאן

◼️ לרשימת קבוצות הווטסאפ השוות שכדאי לכם להצטרף אליהן – לחצו כאן

צילום: דוברות עיריית גני תקווה

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן