גני רחובות נכללו בפיילוט ארצי של התכנית “יום של תכלת” המאפשרת חיזוק החוסן הנפשי בגיל הרך

עיריה1

הרשות העירונית למלחמה בסמים ובאלכוהול יחד עם שפ”י (שירות פסיכולוגי ייעוצי) הצליחו להכניס את העיר רחובות לפיילוט ארצי של התכנית המחודשת “יום של תכלת”, המאפשרת חיזוק החוסן הנפשי כבר בגיל הרך.

במסגרת הפרויקט הכלול בתכנית ‘כישורי החיים’ הפועלת בגני הילדים בעיר, חולקו לגננות ערכות עבודה על ידי מנהלת מחלקת הגיל הרך באגף החינוך בעיריית רחובות, ד”ר אסתר הנדלר, מנהל הרשות העירונית למלחמה בסמים ואלכוהול רחובות, דוד מנצור והמפקחות על הגנים, נאוה ראובן וגבי קזז.

התכנית המתקיימת בהתאם לסדר היום בגן, מאפשרת בשלות גופנית, קוגניטיבית, נפשית וחברתית של ילדים, כאשר הנושא המרכזי של הפרויקט עוסק בשמירה על הגוף ומניעת שימוש בחומרים מסכנים.

“מדובר במהלך מבורך אליו יצרפו בשאיפה עוד גנים בשנה הבאה”, אמר זהר בלום, סגן ראש העיר ומחזיק תיק החינוך. מנהל הרשות העירונית למלחמה בסמים ואלכוהול, דוד מנצור הוסיף: “נסייע לגננות שלוקחות חלק בתהליך ככל שבאפשרותנו בהטמעת התכנית בליווי מנחה מקצועית שתעבור בין הגנים”.

גולשים יקרים, לקבלת החדשות בזמן אמת, הנכם מוזמנים להוריד בחינם את האפליקציה של “רחובות היום” מחנות ההורדות שבסמארטפון שלכם.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן