גן יבנה: פאנל בוגרים התקיים באורט על שם נעמי שמר

הפאנל בנושא “מימוש חלומות”

פאנל בוגרים מיוחד במינו בנושא “מימוש חלומות” נערך עבור תלמידי שכבות ט׳ וי״א בבית הספר על שם נעמי שמר.

פרויקט זה התקיים כחלק מתוכנית שמועברת מזה תקופה בקרב התלמידים בבית הספר באמצעות פעילויות שונות כגון בוקר הורים- מורים, שיעורי חינוך בנושא הגשמת חלומות והצבת יעדים. בוגרי בית הספר  – מאי אלפסי, יאיר בלילטי, איתי ויסמן, דור טובול, גיל ישראל, שי לוי, יובל נחמני, דור סגיב, יובל צרפתי, נבו קובליס ויובל קריגל, שיתפו את התלמידים בתהליך האישי שחוו עד למיצוי כישורם נכון להיום.

הפאנל היה מעצים ועוצמתי כאחד. הוא נועד לחזק את תחושת המסוגלות האישית והאמונה ביכולת של התלמידים לממש את עצמם גם אם נלווים לכך אתגרים וכשלים, כי אין דבר העומד בפני הרצון. התלמידים גילו עניין רב וסקרנות אודות החוויה האישית של כל אחת ואחד מהם, ואף פנו בשאלות אליהם לגבי הגשמתם ולמימושם העצמי. הבוגרים היוו השראה בסיפורם האישי כל אחד בפני עצמו לא רק לתלמידים אלא גם לנו הצוות החינוכי.

רכזת עברית, מובילת פרויקט פאנל בוגרים: “אנו מכירים תודה גדולה על בחירתם הבוגרים ליטול חלק בפרויקט זה. הם מקור לגאווה לא רק להוריהם ולחבריהם אלא גם לנו – התלמידים והצוות החינוכי. בית הספר מאחל להם להמשיך לעשות חיל בכל מה שהם חפצים”.

צילום: דוברות המועצה המקומית גן יבנה

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן