גן יבנה: הצלחה למופעי האומנים בפארק רונה רמון

ראש המועצה, דרור אהרון: “למרות התקופה הקשה, למרות הקושי שאנחנו חווים, חשוב לשמור על המורל שלנו, לצאת מידי פעם מהשגרה השוחקת”

אלפים מתושבי גן יבנה נהנו ממופעים של האמנים הגדולים בישראל בפארק רונה רמון ביישוב

בתקופה האחרונה התקיימו בגן יבנה שני מופעים ראשונים במסגרת סדרת המופעים, יוצאים לפארק, שמתקיימת בשנים האחרונות בפארק ע”ש רונה רמון ז”ל בגן יבנה.

במסגרת סדרת המופעים מגיעים לגן יבנה האמנים הגדולים בישראל. השבוע התקיימו מופעים של יהודה פוליקר אליו הגיעו כ-1000 צופים ומופע נוסף של איתי לוי שגם אליו הגיעו אלפים מגן יבנה ומהאזור.

על הפקת המופעים אחראים המועצה המקומית גן יבנה, מתנ”ס גן יבנה, המחלקה לתרבות ואירועים ובשיתוף פעולה עם כלל מחלקות המועצה תוך הקפדה על מחירים מסובסדים לתושבי גן יבנה.

המופע של יהודה פוליקר היה מרגש וכלל את מיטב הלהיטים שלו מכל הזמנים.

המופע של איתי לוי הפך למסיבה אחת גדולה ומרגשת שסחפה את אלפי הצופים. להופעה של איתי לוי הוזמנו כ-200 לוחמים שיצאו להתרעננות מהלחימה ואף במחווה מרגשת העניקו לזמר איתי לוי את הדיסקית של עידו טסטה ז”ל שנהרג במהלך הקרבות הקשים.

ראש המועצה, דרור אהרון:

“למרות התקופה הקשה, למרות הקושי שאנחנו חווים, חשוב לשמור על המורל שלנו, לצאת מידי פעם מהשגרה השוחקת. החלטנו גם השנה לקיים את המופעים של האמנים הגדולים בישראל אצלנו כאן בגן יבנה, במחירים מסובסדים, ואני מקווה לבשורות טובות לכל עם ישראל, שלוחמינו יחזרו בשלום לביתם וכך גם כלל החטופים. אני רוצה להודות לכלל עובדי המתנ”ס והמועצה על קיום אירוע מעולה נוסף”.

 

◼️ לקבוצת חדשות גן יבנה בווטסאפ לחצו כאן

◼️ לקבוצת חדשות בווטסאפ – חדשות מהארץ/מהעולם/משפט/עורכי דין/פלילי לחצו כאן

■ לקבוצת חדשות בווטסאפ – מלחמה בישראל חרבות ברזל לחצו כאן

◼️ לרשימת קבוצות הווטסאפ השוות שכדאי לכם להצטרף אליהן – לחצו כאן

צילום: מועצה מקומית גן יבנה

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן