גם השנה: עיריית אור יהודה מעסיקה אנשים עם מוגבלות משמעותית

על פי החוק, נדרשת העירייה להעסיק לפחות 5% מהעובדים עם מוגבלות משמעותית ועומדת בדרישה הזו מזה שש שנים ברציפות. ראש העיר, ליאת שוחט: “גם לולא החובה החוקית, זו חובה חברתית מוסרית חשובה מאין כמותה”

עיריית אור יהודה עומדת גם השנה באופן מלא בהוראות נציבות שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות של משרד המשפטים: כך עולה מנתונים שפרסם המשרד הנוגעים למעסיקים הציבוריים הגדולים בהתאם לעמידתם ביעד הייצוג.

יעד הייצוג הוא כי חמישה אחוזים מעובדי הרשות יהיו עובדים עם מוגבלות משמעותית, כאשר העירייה עומדת ביעד הזה ומעסיקה אף שיעור גדול מכך.

המידע שהגיע למשרד המשפטים מתבסס על נתוני המוסד לביטוח לאומי שנדרש למסור הודעה על מידת עמידתם של המעסיקים הציבוריים הגדולים ביעד הייצוג, כאשר ייצוג של 5 אחוז לפחות מהווה עמידה מלאה ביעד, ייצוג של 3.5 עד 5 אחוזים מהווים עמידה ברמה בינונית, בין 2 ל-3.5 אחוזים הדבר מהווה עמידה ברמה נמוכה ביעד ופחות מ-2 אחוזים מהווה אי עמידה ביעד.

זו השנה השישית ברציפות שהעירייה עומדת באופן מלא ביעד. אור יהודה נמדדה לצד 316 גופים ציבוריים גדולים נוספים.

ראש עיריית אור יהודה, ליאת שוחט, מציינת:

“אני רואה חשיבות רבה בשילוב של אנשים עם מוגבלות בעיריית אור יהודה ושמחה שאנחנו עומדים ביעד הייצוג ואף למעלה מכך. גם לולא החובה החוקית, אני רואה בכך חובה חברתית מוסרית חשובה מאין כמותה לאפשר שוויון הזדמנויות עבור אנשים עם מוגבלות משמעותית.”

 

◼️ לחדשות אור יהודה  לחצו כאן

◼️ לחדשות בקעת אונו | יהוד מונוסון, סביון, גבעת שמואל, קריית אונו, גני תקווה, אור יהודה והסביבה בווטסאפ  לחצו כאן

◼️ לקבוצת חדשות מהארץ ומהעולם לחצו כאן

■ לקבוצת מלחמה בישראל חרבות ברזל לחצו כאן

◼️ לרשימת קבוצות הווטסאפ השוות שכדאי לכם להצטרף אליהן – לחצו כאן

צילום: דוברות עיריית אור יהודה

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן