גם העיר לוד תחגוג עצמאות 76 ללא זיקוקין וברוח התקופה 

עיריית לוד תשתדל לעשות את החגיגות צנועות יותר מכל שנה אחרת ובהן אף יוזכרו הגיבורים שנפלו והחטופים

עיריית לוד: ההחלטה באה על רקע המצב הבטחוני והמלחמה המתמשכת והתחשבות בנפגעי פוסט טראומה. אירועי יום העצמאות יתקיימו ברוח התקופה, בהצדעה לצה”ל ולכוחות הביטחון וההצלה

השבוע חשף ראש העיר לוד – עו”ד יאיר רביבו בפני הציבור, את החלטתו לקיים את אירועי יום העצמאות 2024 כסדרם, זאת לאחר ששוחח עם תושבים רבים, בהם המשפחות השכולות וקיבל מהם את החיזוק והתמיכה לערוך את האירועים כמידי שנה, גם בימים אלו.

עוד חשף ראש העיר, כי “אירועי הזיכרון יהיו בסימן האסון הנורא של שמחת תורה, אך ממנו נצא מאוחדים ומלוכדים לחגוג את עצמאות מדינתנו, שבלעדי מדינת ישראל חזקה ואיתנה לא היינו שורדים את האסון הנורא, כשם שבלעדי הנופלים והנופלות לא היינו יכולים כלל לחגוג”.

רביבו ציין כי עיריית לוד תשתדל לעשות את החגיגות צנועות יותר מכל שנה אחרת ובהן אף יוזכרו הגיבורים שנפלו והחטופים שבע”ה עד יום עצמאות ישובו אלינו. לצד זאת הוא הודיע, כי  “מתוך התחשבות בפוסט טראומטיים, החלטנו לבטל השנה את הזיקוקין ובמקומם לעשות מופע רחפנים מלייזר, שיהיה מרהיב לא פחות ובעיקר שקט”.

מעיריית לוד נמסר כי ההחלטה לקיים חגיגות ללא זיקוקין, באה על רקע המצב הבטחוני והמלחמה המתמשכת והתחשבות בנפגעי פוסט טראומה. עוד נמסר כי אירועי יום העצמאות יתקיימו ברוח התקופה, בהצדעה לצה”ל ולכוחות הביטחון וההצלה, לבני המשפחות השכולות, לפצועים ולחטופים, בתפילה לרפואת הפצועים ולהשבת כל החטופים, ולתפארת מדינה ישראל.

 

◼️ לקבוצת חדשות לוד והסביבה בווטסאפ  לחצו כאן

■ לקבוצת חדשות בווטסאפ – מלחמה בישראל חרבות ברזל לחצו כאן

◼️ לרשימת קבוצות הווטסאפ השוות שכדאי לכם להצטרף אליהן – לחצו כאן

צילום: דוברות עיריית לוד

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן