גורמי אכיפה כלכלית ואזרחית פועלים בשכונת ג’וואריש ברמלה

במהלך הפעילות במספר מתחמים בשכונה הוחרמו 5 משאיות, שופל וציוד מכני והנדסי רב.

שוטרי מחוז מרכז יחד עם לוחמי יחידת מתפ”א וגורמי אכיפה אזרחיים פעלו החל משעות הבוקר בשכונת ג’וואריש ברמלה, במסגרת אכיפה כלכלית משולבת ובהתאם לאסטרטגיה ההתקפית של מחוז מרכז המתמקדת במחוללי הפשיעה, למען שלום הציבור.

 

 

 

שוטרי תחנת רמלה ולוחמי יחידת מתפ”א פעלו החל משעות הבוקר יחד עם גורמי אכיפה אזרחיים בנהם: מנהל מקרקעי ישראל ורשות המיסים, מסגרת פעילות מבצעית למאבק הלאומי לטיפול בפשיעה בחברה הערבית, מניעת השתלטות על אדמות מדינה ולחיזוק המשילות וההרתעה.

בתוך כך, פשטו הכוחות למספר מתחמים בשכונת ג’וואריש בעיר והחרימו 5 משאיות, שופל וציוד מכני והנדסי רב אשר על פי החשד פעלו באופן בלתי חוקי במקום.

משטרת ישראל והרשויות האזרחיות ימשיכו לפעול בכל הכלים העומדים לרשותן ובשיתוף פעולה על מנת לאכוף את כלל החוקים בכל מקום וזמן וזאת על מנת לשמר את המשילות, יכולת ההרתעה ולהגברת האכיפה הכלכלית למען אוצר המדינה.

 

◼️ לקבוצת חדשות רמלה והסביבה בווטסאפ לחצו כאן

◼️ לקבוצת חדשות בווטסאפ – חדשות מהארץ ומהעולם לחצו כאן

■ לקבוצת חדשות בווטסאפ – מלחמה בישראל חרבות ברזל לחצו כאן

◼️ לרשימת קבוצות הווטסאפ השוות שכדאי לכם להצטרף אליהן – לחצו כאן

צילום: דוברות המשטרה

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן