גופתו של אלעד קציר מניר עוז חולצה מחאן יונס

גדי ירקוני, ראש מועצה אזורית אשכול בתגובה: “לא יהיה חוסן אזרחי ולא שיקום ותקומה אמיתיים לחבל הארץ שלנו אם הם לא יחזרו אחרי שהופקרו.”

אלעד קציר הופיע במהלך החודשים לאחר החטיפה בשני סרטונים, בהם הביע חשש מפגיעת כוחות צה”ל בחטופים. בסרטון מתחילת חודש ינואר אף הביע השתתפות בצערה של משפחת אדר, על מותו של תמיר אדר, תושב קיבוץ ניר עוז ונכדה של יפה ששוחררה משבי חמאס.

 

‏גופתו של החטוף אלעד קציר ז״ל, אשר על פי מידע מודיעיני נרצח בשבי על ידי ארגון הטרור הג’יהאד האסלאמי הפלסטיני (גא”פ), חולצה הלילה מחאן יונס במבצע של עוצבת הקומנדו בהכוונת שב”כ ואמ״ן והוחזרה לשטח מדינת ישראל.

גופתו אותרה באמצעות מידע מודיעיני של אמ״ן ושב״כ וזיהוי מדויק של יחידת אגוז.

לאחר הליך זיהוי שבוצע הלילה על ידי גורמי רפואה במכון לרפואה משפטית, נציגי צה״ל ושב”כ הודיעו למשפחתו של אלעד קציר ז״ל על חילוץ גופתו.

צה״ל ושב”כ משתתפים בצער המשפחה.

במהלך מתקפת הטרור הרצחנית ב-7 באוקטובר, אלעד קציר ז״ל נחטף על-ידי ארגון הטרור גא”פ מקיבוץ ניר עוז.

אימו, חנה, נחטפה גם היא על ידי הגא״פ ושוחררה ב-24 בנובמבר במסגרת מתווה החזרת החטופים, ואביו, אברהם ז״ל, נרצח בקיבוץ.

דובר צה”ל, תא”ל דניאל הגרי: 

“המשימה הלאומית שעומדת לנגד עינינו היא השבת כל החטופים הביתה. צה״ל ושב״כ פועלים באופן צמוד ובתיאום מלא עם הגופים הלאומיים והביטחוניים הרלוונטיים לצורך עמידה במשימה זו, ולא נרפה עד להשלמתה.”

אחותו של אלעד ז”ל, כרמית פלטי קציר פרסמה פוסט הספד לאחיה ומתחה ביקורת על ההתנהלות הממשלתית:

“הוא אולי יוכר כנפגע פעולות איבה אבל המונח המדויק הוא ‘נפגע פעולות הפקרה’. הוא הופקר ב-7 באוקטובר והופקר 183 ימים בשבי, בהם ניתן היה להחזירו בחיים ‘כל שמאחר לפדות השבויים היכן שאפשר להקדים, כאילו שופך דמים’. ראש הממשלה, קבינט המלחמה וחברי הקואליציה. תסתכלו על עצמכם במראה ותגידו אם ידיכם לא שפכו את הדם הזה. יש לכם עוד 133 חטופים לפדות, עולמות להציל”.

מטה משפחות החטופים:

“השבת גופתו של אלעד קציר ז”ל היא תזכורת כואבת, מיידית וקשה – כי לחטופים נגמר הזמן! אין זמן למשאים ומתנים, אין זמן למאבקי כוחות, אין זמן לדיפלומטיה עולמית”

גדי ירקוני ראש מועצה אזורית אשכול מסר: 

“אלעד קציר האהוב, איש האדמה עם הלב הרחב נחטף חי מביתו בקיבוץ ניר עוז ונרצח באכזריות בשבי חמאס.
אני משתתף בצערן העמוק של אמו חנה ושל אחיותיו כרמית ואביטל שאיבדו באותה שבת שחורה את אב המשפחה רמי ואת אלעד. חנה שחזרה מהשבי עדיין במצב קשה בבית החולים.
כל יום שהחטופים עדיין בשבי הוא סכנת חיים עבורם. אני קורא לממשלת ישראל להתעשת ולעשות כל כל שבידה כדי להביא לשחרורם של כל החטופים והחטופות הביתה, את החיים ואת הנרצחים. אנו קוראים לעסקה, עכשיו.
לא יהיה חוסן אזרחי ולא שיקום ותקומה אמיתיים לחבל הארץ שלנו אם הם לא יחזרו אחרי שהופקרו.”

■ לקבוצת חדשות בווטסאפ – מלחמה בישראל חרבות ברזל לחצו כאן

◼️ לרשימת קבוצות הווטסאפ השוות שכדאי לכם להצטרף אליהן – לחצו כאן

צילום: תמונה ראשית באדיבות המשפחה | שתי תמונות - צילום מסך מתוך הסרטונים שפורסמו

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן