גולן ביטון מונה למנכ"ל חוויות; רמי מדהלה: "המינוי הכי ראוי"

איזה יופי: סוף סוף יש מנכ"ל לחוויות: גולן ביטון, מי שחי ונושם את הרשת בשנים האחרונות – מונה אתמול באופן רשמי למנכ"ל חוויות. ביטון, בעל תואר מוסמך בחינוך (MA) בהתמחות ניהול וארגון מערכות חינוך, גדל וצמח בשכונת קריית משה, התחיל את דרכו המקצועית בתפקידים מגוונים במרכז הקהילתי בשכונה. הוא התקדם במשך השנים לתפקידים בכירים ברשת, מונה למנהל המרכז הקהילתי בשכונה והיה אמון במקביל על מגוון תחומי אחריות ברשת חוויות, ביניהם, תחום הנוער והבטיחות הבטיחון ועוד. בנובמבר 2019 הוא מונה לסמנכ"ל הרשת ובאפריל אשתקד מונה לכהן כמ"מ מנכ"ל הרשת עם עתיד די ברור: כסא המנכ"ל.

ביטון כבש את היעד ואמר: "תמיד האמנתי, גם בתור ילד בשכונת קריית משה, גם כשלא האמינו בנו, המשכתי להאמין בעצמי! הגיוס לצבא היה מבחינתי נקודת מפנה בחיים, שהתנהלו עד אז בתוך השכונה, בצבא כיוונו אותי למסלול של צמיחה, לקחתי את ההזדמנות ועם ההצלחות בא הרצון לעבוד קשה עוד יותר. אחרי הצבא התחלתי את דרכי במתנ"ס קריית משה, מתוך מטרה להיות מנהל המתנ"ס יום אחד, אהבתי כל רגע, בכל תפקיד, זוטר ככל שיהיה. עבדתי בחלוקת מזון תחילה ומשם התקדמתי. תמיד בערה בי התשוקה לתת יותר ומכל הנשמה לאנשים ולעיר שלי, אני חושב שזה סוד ההצלחה. אני מודה לראש העיר על תמיכתו ועל שהאמין בי לאורך כל השנים, לאמיתי שסומך עלי ונותן לי לנווט את הספינה, לחברי הדירקטוריון וחברי ועדת הבחירה על האמון שנתנו בי – הגשמתי היום חלום גדול".

בשנה האחרונה חל מפנה כאשר ביטון הקפיד על שיפור במתן השירות לתושבים והחל לחדש את פעילות הרשת בכלל ואת מערך הצהרונים והמעונות בפרט, תחת הנהגתו של יו"ר הרשת וסגן ראש העיר, אמיתי כהן. אגב, הוא נבחר פה אחד (!!) בישיבה שקיימה ועדת הבחירה, בהשתתפות ראש העיר רחמים מלול, סגן ראש העיר ויו"ר הרשת אמיתי כהן וחברי הדירקטוריון. דברי מלול: "אני מברך את גולן על בחירתו, אין לי ספק כי הוא ימשיך ויתרום רבות לתושבים ולעיר. גולן צמח בתוך המערכת, עשה דרך ארוכה עד לתפקיד הנוכחי, כשהוא יעמוד כעת בראש הארגון – הדרך הזו מוכיחה עד כמה הוא מסור לעיר ולתושבים. זו שליחות של ממש, ואני מאחל לו שימשיך ויצמיח את הרשת יחד עם היו"ר אמיתי כהן, הדירקטוריון, העובדים, התושבים וכל השותפים הרבים לפעילותה".

סגן ראש העיר ויו"ר הרשת, אמיתי כהן: "גולן הוכיח שהוא ראוי לתפקיד והתפקיד ראוי לו, הוא המשיך ופעל לייצב את המערכת במסירות והצלחה רבה גם בתקופות לא קלות של שינויים. אין לי ספק כי נמשיך יחד לחדש את פעילות הרשת בשיתוף המנהלים והעובדים, בדגש על צרכי התושבים ורמת השירות הניתן להם".

הידיעה על בחירתו פורסמה גם ברשתות ועוררה קשת של רגשות חיוביות "אתה הכי ראוי", נכתב לו פעם אחר פעם. בין המגיבים: רמי מדהלה, יו"ר ועד העובדים שכתב: "אח יקר יגעת ומצאת תאמין. המינוי הכי ראוי עלה והצלח". רבים איחלו לגולן ביטון הצלחה בתפקידו והוא יודע כי כעת עליו להרים את הרשת, להשליט סדר ובעיקר להקפיד על השירות הניתן לילדי העיר. ולסיום נזכיר לביטון את המשפט שמנחה אותו מזה שנים: "אין הטיפה חוצבת בסלע מכוח עוצמתה אלא מכוח התמדתה" – וינסטון צ'רצ'יל. בהצלחה גם מאיתנו.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן