גדרה : ידיד לחינוך כאן עבורכם

החל מספטמבר 2022  החלה לפעול בגדרה עמותת “ידיד לחינוך” בשיתוף פעולה עם המועצה המקומית בראשותו של יואל גמליאל. 

החל מספטמבר 2022  החלה לפעול בגדרה עמותת “ידיד לחינוך” בשיתוף פעולה עם המועצה המקומית בראשותו של יואל גמליאל.  עמותת “ידיד לחינוך” הינה קהילה חברתית, המבוססת על ערכי כבוד האדם, אחווה, סובלנות ושוויון. בפרק החדש בחייהם, מתנדבי “ידיד לחינוך” מתגייסים ומגייסים את הניסיון, הידע והתובנות שצברו במהלך חייהם המקצועיים והאישיים, לטובת שילובם בבתי הספר כתומכי כוחות ההוראה.  המתנדבים עוברים הכשרה ע”י צוות ההדרכה המקצועי של ידיד  לחינוך, המלמדת אותם כיצד פיתוח המסוגלות האישית של כלל השותפים בתהליך, מסייע לעיצוב עתידם המיטבי של התלמידים, ולהענקת משמעות חדשה ונוספת לחיי הגמלאים.  בכך מהווה פעילות “ידיד לחינוך” דגם לבית הספר כמרחב חינוכי-חברתי, בו מתקיימת חברה רב-גילאית תורמת ונתרמת.
המתנדבים מגיעים לבתי הספר יום בשבוע (בתאום מראש) למשך 3-4 שעות ומסיעים לתלמידים בכיתה או בקבוצה או עם תלמיד אחד.

השבוע נפגש ראש המועצה יואל גמליאל עם מנכ”ל עמותת ידיד לחינוך- אורי פרג צוותי המועצה ומחלקת החינוך וצווי העמותה לסיכום שנת הפעילות הראשונה בגדרה. מנכל העמותה אורי פרג סיפר כי  קהילת מתנדבי ידיד לחינוך גדרה, מונה 38 מתנדבים ו-10  מועמדים חדשים והודה לראש המועצה יואל גמליאל על הסיוע הכספי שהמועצה מעבירה לקיום התוכנית, ציין לשבח את שיתוף הפעולה עם בתי הספר במושבה, ואת תמיכה של מחלקת החינוך בתוכנית ובמתנדבים.

יואל גמליאל ראש המועצה:” אני מודה לכל מתנדבי העמותה שלוקחים חלק בתוכנית, משקיעים מזמנם  להתנדב בבתי הספר במושבה בכדי, תודה לאורי פרג מנכל העמותה ולכל צוות, לאילנה מידני המרכזת את הפרויקט מטעם המועצה ולפרח בן גד רכזת הפרויקט בגדרה.  החינוך האיכותי בגדרה הוא הבסיס להצלחתה של המושבה.”

◼️ לקבוצת החדשות בגדרה והסביבה לחצו כאן 

צילום: דובורת מועצת גדרה

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן