גדרה: גביע ראש המועצה יוצא לדרך

טורניר גביע ראש המועצה הינו מסורת המתקיימת בגדרה בחמשת השנים האחרונות, בטורניר משתתפות קבוצות כדורגל שונות המורכבות מתושבי גדרה ומשחקות ביניהן במהלך חודש אוגוסט על הגביע הנכסף

טורניר גביע ראש המועצה הינו מסורת המתקיימת בגדרה בחמשת השנים האחרונות, בטורניר משתתפות קבוצות כדורגל שונות המורכבות מתושבי גדרה ומשחקות ביניהן במהלך חודש אוגוסט על הגביע הנכסף.

את הטורניר יזם והוביל ראש המועצה יואל גמליאל, במטרה להנגיש את הספורט לתושבות ותושבי המושבה, תוך דגש על אורח חיים ספורטיבי וגיבוש קהילתי.

גביע ראש המועצה נקרא על שמו של יוסי והב ז”ל, בן המושבה שנהרג לפני כשמונה וחצי שנים בתאונות אופנוע טראגית, יוסי אהב מאוד ספורט מוטורי והיה חלק בלתי נפרד מהקהילה בגדרה, ערכים אלו באים לידי ביטוי בגביע ראש המועצה המהווה שילוב של ספורט וקהילה.

הטורניר הפך לאירוע הספורט השנתי של המושבה גדרה, תושבות ותושבים רבים מגיעים להשתתף, לצפות ולעודד, ולכן השמנה יצטרפו לטורניר גם קבוצות ילדים וקבוצות של בתי הספר לכדורגל במושבה.

יואל גמליאל ראש המועצה: “טורניר הכדורגל ע”ש יוסי והב , הוא אירוע קהילתי המרגש אותי מאוד כל שנה מחדש. הטורניר מאחד ומחזק את קבילת גדרה, תוך עידוד ספורט ואורח חיים בריא. ההרשמה כבר נפתחה ואני קורא לכולם, בואו להשתתף ולקחת חלק בטורניר”.

◼️ לקבוצת החדשות בגדרה והסביבה לחצו כאן 

צילום: יחצ

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן