גבעת שמואל: משקיעים בפיתוח המרחב הציבורי ודואגים גם לבעלי החיים

בשנים האחרונות הוקמו פארקים חדשים על שטחים נרחבים בהיקף של עשרות דונמים
עיריית גבעת שמואל ממשיכה להשקיע במרחב הציבורי ובפיתוח הפארקים והגינות בעיר ודואגת גם לבעלי החיים שבה. בימים אלו הושלמה הקמתן של שתי גינות כלבים חדשות ברחוב הגפן וברחוב הרצוג.
הגינות החדשות מצוידות במתקני משחק מותאמים לכלבים, ברזיות שתייה לבעלי חיים ולבעליהם, ספסלי ישיבה, הצללה, צמחייה ועצים, לשהות נעימה עבור בעלי הכלבים וחיות המחמד שלהם.
גינות אלו מצטרפות לגינות הקיימות בפארק רמון, רמת אילן ופארק דרומי. בפארק רמון ובפארק רמת אילן קיימת גינה נפרדת לכלבים קטנים, שמבטיחה שטח משחק נוח ובטוח לכל סוגי הכלבים.
עיריית גבעת שמואל משקיעה משאבים רבים בפיתוח המרחב הציבורי ובהקמתם של פארקים וגינות, ובכלל זה גינות כלבים, לרווחת התושבים.
בשנים האחרונות הוקמו פארקים חדשים על שטחים נרחבים בהיקף של עשרות דונמים, המשמשים את הקהילה הפעילה והתוססת של העיר. בין הפארקים ניתן למצוא את הפארק בדרום העיר, המציע חוויית בילוי לכל המשפחה עם מתקני כושר, מזרקת ג’טים, מגרש קט-רגל, מיני סקייטפארק ופינות פיקניק מוצלות.
בחלקה הצפוני של העיר הוקם פארק נוסף, ובו גינת פרפרים, בריכה אקולוגית, שביל אופניים ומתקני שעשועים. גם בשכונות הוותיקות, כמו רמת אילן, הוקם פארק רחב ידיים המציע מגוון מתקנים, ובעירייה מתכננים הקמת פארקים נוספים, בהם פארק על שמה של לאה גולדברג, שיוקדש כולו ליצירותיה של הסופרת והמשוררת.
ראש העיר, יוסי ברודני, אמר: “המרחב הציבורי מהווה חלק חשוב ומרכזי באיכות החיים העירונית, ואנו מקדישים משאבים רבים לפיתוחו ולשדרוגו למען תושבינו. בשנים האחרונות הקמנו פארקים וגינות, שהפכו למרכז פעילותה של הקהילה שלנו, ואנחנו ממשיכים לייצר מרחבים נוספים גם עבור התושבים וגם עבור בעלי החיים.”
◼️ לחדשות בקעת אונו | יהוד מונוסון, סביון, גבעת שמואל, קריית אונו, גני תקווה, אור יהודה והסביבה בווטסאפ  לחצו כאן

◼️ לקבוצת חדשות מהארץ ומהעולם לחצו כאן

■ לקבוצת מלחמה בישראל חרבות ברזל לחצו כאן

◼️ לרשימת קבוצות הווטסאפ השוות שכדאי לכם להצטרף אליהן – לחצו כאן

צילום: דוברות העירייה

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן