גבעת שמואל מובילה שוב את החינוך בישראל – 98.5% זכאות לבגרות, שיא כל הזמנים!

98.5% זכאות לבגרות לעומת 76.3% בארצי • במקום השני בישראל בניגשים ל-5 יח״ל במתמטיקה וכן באחוז הנבחנים בבגרות טק ראש העיר יוסי ברודני: “נתוני התמונה החינוכית של משרד החינוך בעשור האחרון וההישגים הלימודיים והחינוכיים של תלמידנו מידי שנה, מוכיחים שוב שגבעת שמואל היא עיר החינוך של ישראל.”

מערכת החינוך של גבעת שמואל ממשיכה להוביל את החינוך בישראל. על פי נתוני התמונה החינוכית לשנת תשפ”ג שפרסם משרד החינוך, ניצבת גבעת שמואל בצמרת הערים המובילות בחינוך בארץ עם 98.5% זכאות לבגרות, כולל תלמידי חינוך מיוחד. מדובר בעלייה של 2.8% ביחס לשנה הקודמת ובנתון הגבוה ביותר שרשמה מערכת החינוך העירונית.

אחוז התלמידים הזכאים לתעודת בגרות מצטיינת עומד על 33.7% – נתון מרשים הממקם את גבעת שמואל במקום החמישי בישראל. הישגים מרשימים נרשמו גם במתמטיקה ובאנגלית: גבעת שמואל נמצאת במקום השני בישראל באחוז הניגשים ל-5 יחידות לימוד במתמטיקה עם 43.8%, ובאנגלית 81.2% מתלמידי העיר ניגשו ל-5 יחידות לימוד. בנוסף, העיר מדורגת במקום השני בישראל באחוז הזכאים לבגרות טכנולוגית עם 33.5%. גם בשיעורי הגיוס לצה״ל נמצאת גבעת שמואל בעשירייה הפותחת עם 96.4% מתגייסים מקרב הבנים.

הישגים מרשימים אלה הם תוצר של השקעה עירונית משמעותית ומתמשכת במערכת החינוך, ששמה דגש על חינוך למצוינות וחדשנות בישראל, והטמעת תוכניות פדגוגיות חדשניות. מלבד קידום ההישגים הלימודיים, גבעת שמואל מצטיינת גם בחינוך לערכים ומחנכת את תלמידיה על חשיבות המעורבות החברתית, ההתנדבות והנתינה, תוך חיזוק הקשרים עם הקהילה המקומית והלאומית.

ראש עיריית גבעת שמואל, יוסי ברודני: “נתוני הזכאות לבגרות מוכיחים שגבעת שמואל היא עיר החינוך של ישראל. ההצלחות המרשימות של תלמידינו משקפות את ההשקעה הרבה במערכת החינוך העירונית – מהקצאת משאבים דרך חדשנות פדגוגית ועד פיתוח וטיפוח סביבת הלמידה בכלל מערכת החינוך – מהגיל הרך ועד התיכון. להצלחה זו יש שותפים רבים, ובראשם אגף החינוך וצוותי ההוראה הנפלאים והמסורים שלנו, ההורים המעורבים, וכמובן התלמידים המצוינים שלנו שהם העתיד של גבעת שמואל ומדינת ישראל.”

מנהל אגף החינוך בעיריית גבעת שמואל, מוטי סגל: “אני שמח וגאה על ההישגים המצוינים של גבעת שמואל, במיוחד בשנה המורכבת הזאת. נתוני התמונה החינוכית הם ביטוי לעבודה מתמשכת והשקעה אדירה במערכת החינוך בעיר. זוהי הזדמנות להודות לצוותים החינוכיים, להורים וכמובן לתלמידים, שביחד מובילים את העיר לפסגת המצוינות החינוכית של ישראל.”

 

◼️ לחדשות בקעת אונו | יהוד מונוסון, סביון, גבעת שמואל, קריית אונו, גני תקווה, אור יהודה והסביבה בווטסאפ  לחצו כאן

◼️ לקבוצת חדשות חינוך ואקדמיה  לחצו כאן

◼️ לקבוצת חדשות מהארץ ומהעולם לחצו כאן

■ לקבוצת מלחמה בישראל חרבות ברזל לחצו כאן

◼️ לרשימת קבוצות הווטסאפ השוות שכדאי לכם להצטרף אליהן – לחצו כאן

צילום: דוברות העירייה

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן