גבעת שמואל למען משפחות המילואים: קייטנה לילדים והנדימן עד הבית

קייטנה לילדי מילואימניקים והנדימן עד הבית: עיריית גבעת שמואל מתגייסת למען משפחות המילואים. ומה אומר על זה יוסי ברודני?

כבר 9 חודשים שחיילי המילואים נלחמים בחזית ובעורף, ומהווים לצד חיילי הסדיר את חוד החנית בהגנה על מדינת ישראל. רבים מהם הותירו מאחור ילדים ובנות זוג, שכבר 275 ימים מגינות על הבית ודואגות לשמור על תפקוד המשפחה.

נשות המילואימניקים הן הנושאות לבדן בנטל, כשמקביל לעבודתן וגידול ילדיהן לבד, נמצאות גם במתח תמידי וגעגוע לבן הזוג.

בעיריית גבעת שמואל מלווים מאז פרוץ המלחמה את נשות המילואימניקים, באמצעות מגוון רחב של שירותים ומענים ייחודיים, שנועדו לסייע להן, בהעדרם של הבעלים שבחזית: ממענה רגשי של עו”סיות של האגף לשירותים חברתיים ועד לפעילויות הפגה, מופעים והצגות לילדים ולכל המשפחה.

עם בוא הקיץ והיציאה לחופש הגדול יזמה עיריית גבעת שמואל  קייטנה ייעודית לילדי מילואימניקים בגילאי גן (טט”ח- חובה) שתתקיים בין ה- 11-15.8, למעט ט’ באב. בקייטנה יזכו הילדים להפעלות ולארוחת צהריים חמה, וכל זאת במחיר סמלי של 100 ₪ בלבד.

בנוסף, בימים אלו יוצא לדרך שירות חדש וייחודי שיזמה העירייה עבור נשות מילואימניקים – הנדימן עד הבית. במסגרת השירות יעניקו צוותי העירייה סיוע בתיקונים קלים בבתי משפחות מילואים. פתיחת הפניה להנדימן תעשה באמצעות המוקד העירוני, וכל זאת ללא עלות.

הטבה נוספת שיזמו בעירייה בשיתוף הולמס פלייס, מעניקה לנשות המילואימניקים כרטיסייה בעלות מסובסדת של 250 ₪ ל-10 כניסות במקום 800 ₪, העלות המקורית.

כ-350 תושבות ותושבי גבעת שמואל משרתים מאז פרוץ המלחמה במילואים והם מצטרפים לעוד כ-1,000 חיילים וחיילות בסדיר, מקרב תושבי העיר. על פי נתוני אגף כ”א בצה”ל גבעת שמואל ניצבת במקום הראשון בשיעור גיוס הגברים לצה”ל מקרב הערים הקטנות וכן במקום הראשון בשיעורי הקצונה.

ראש עיריית גבעת שמואל, יוסי ברודני: “כבר תשעה חודשים שחיילי וחיילות המילואים נלחמים על הבית ועל עתידה של מדינת ישראל, והעם כולו מצדיע להם ומוקיר את תרומתם האדירה. ולצד זאת חשוב לזכור ולהוקיר את הגיבורות האמיתיות, נשות המילואימניקים, שנושאות בנטל הטיפול בבית ובילדים, ומעניקות את אורך רוח להמשך הלחימה בחזיתות השונות”.

עוד הוסיף ברודני: “כעיר המדורגת בצמרת הגיוס לצה”ל בישראל ומחנכת את בניה ובנותיה לשירות משמעותי ולעשייה חברתית, זוהי זכות גדולה עבורנו לעמוד לצד משפחות צו 8 ובייחוד נשות המשפחה, ולסייע להן באמצעות מגוון שירותים. כוח העמידה שלהן הוא כוח העמידה שלנו כחברה וכמדינה, והוא שישפיע על המשכה של המלחמה ותוצאותיה”.

 

◼️ לקבוצת חדשות – בקעת אונו | יהוד מונוסון, סביון, גבעת שמואל, קריית אונו, גני תקווה, אור יהודה והסביבה בווטסאפ לחצו כאן

◼️ לקבוצת חדשות בווטסאפ – חדשות מהארץ לחצו כאן

■ לקבוצת חדשות בווטסאפ – מלחמה בישראל חרבות ברזל לחצו כאן

◼️ לרשימת קבוצות הווטסאפ השוות שכדאי לכם להצטרף אליהן – לחצו כאן

צילום: ליאור בר סימן טוב

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
1 תגובה
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
מרינה
מרינה
2 months ago

איפה הקובץ שכתוב שיש למלא אותו עבור הומלס פלייס ? בשביל נשות המילואים

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
1 תגובה
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
מרינה
מרינה
2 months ago

איפה הקובץ שכתוב שיש למלא אותו עבור הומלס פלייס ? בשביל נשות המילואים

דילוג לתוכן