גבי גאון: “מזכרת בתיה לעולם לא תהיה עיר בהנהגתי”

אינני מתרגש מהכפשות אישיות נגדי. כולנו צריכים מאוד להתרגש מי יהיו חברי המועצה שיקבלו את ההחלטות על הכסף שלנו, על הערכים שלנו ועל העתיד שלנו.

חמש שנים מורכבות ומאתגרות במיוחד עברו על גבי גאון ראש מועצת מזכרת בתיה. הוא קיבל לידיו מושבה עם ירושה לא פשוטה ומיליון משימות לטיפול, תוסיפו לזה שנתיים עם מגפת הקורונה וחמש מערכות בחירות ותקבלו ראיון מיוחד רגע לפני שהציבור במזכרת בתיה יוצא לבחירות 2024 שייערכו בשלישי הקרוב, 27.2.2024.

גבי, חתיכת קדנציה הייתה לך – מגפה כלל עולמית, בחירות כל שני וחמישי, מלחמה  עליה נדבר מיד והמון עבודה בתוך המושבה.

“אכן, זכיתי להוביל את היישוב בתקופה היסטורית במיוחד של קורונה, 5 מערכות בחירות ומלחמה – ועמדנו בכך בהצלחה מרובה. לצד זאת, קיבלתי את היישוב לפני קצת יותר מ-5 שנים במצב מורכב במיוחד: גרעון מצטבר אדיר, פערים בתשתיות ובתחבורה, תקצוב חסר בחינוך, פגיעה באוכלוסיות המוחלשות ועם תכנית בנייה הזויה. בעבודה מסודרת, מסורה ויעילה יחד עם הנבחרת הנפלאה שלצידי, צמצמנו את הגרעון והתייעלנו כלכלית, הכפלנו את ההשקעות בתשתיות החינוך ובתקציב פעולות הנוער, חידשנו ופיתחנו תשתיות מים, ביוב, חשמל, תאורה, גינון ועוד. חידשנו את בית הכנסת הגדול הסמל שלנו, הקמנו מגרשי ספורט ומתקני משחק כמו הנינג’ה, חידשנו את אולמות הספורט, קידמנו שקיפות ושירות לתושב, הובלנו הישגים בתחבורה -הקמת כניסה שלישית חדשה, פיתוח מתחם תחנת הרכבת, חידוש צומת בילו והקמת שבילי אופניים, פיתחנו סביבות ירוקות נוספות ושתילת עצים, הקלנו על מצוקת החנייה בלא מעט מקומות שיכולנו, הגדלנו את ההשקעה בניקיון ובגינון, השכרנו נכס של המועצה שהפך לבית קפה רובידא, יזמנו את הכפלת זכויות הבנייה בפארק הטכנולוגי וסילקנו מחיינו את התכנית להקמת גני הארועים. בשורה התחתונה קידמנו את מזכרת בתיה בכל תחומי החיים ויש עוד רבות לעשות ולקדם גם בשנים הקרובות”.

ובתוך זה – מלחמה. אי אפשר להתעלם מהשבעה באוקטובר. כיצד השפיעה עליך מתקפת הטרור האכזרית ובכלל על ההיערכות בתקופה כזו?

“כמפקד וקצין קרבי הנהגתי את היישוב בשותפות של גורמי המועצה עם פקע”ר ומשטרת ישראל. אימנו את המועצה במשך מספר שנים לתרחישים אפשריים. בוקר ה-7/10 היה קשה במיוחד נוכח נפילות הטילים והרס הבתים והרכוש של התושבים. למזלנו לא היו נפגעים בנפש במתקפת הזאת על היישוב. במבחן המציאות ההערכות הוכיחה את עצמה. צוותי המועצה ומתנדבי הקהילה פעלו מהר ובצורה מעוררת כבוד. לצד זאת, הקמנו כיתות כוננות, הכשרנו מתנדבים ניהלנו את חיי הישוב באמצעות הערכות מצב קבועות וקבענו יעדים שמטרתם שמירה על תחושת הביטחון הגבוהה ודאגה לאיכות החיים גם בתקופת המלחמה. הייתי ראש הרשות הראשון שפתח את מוסדות החינוך באזור שלנו תוך גיבוי מלא מצד פיקוד העורף שמעריך מאוד את המנהיגות שלנו, והכל כדי לאפשר יצירת שגרה לילדים ולהורים העובדים. יחד עם קצין הבטחון במועצה נמשיך לקדם היערכות ומוכנות בטחונית כל הזמן”.

אתה שם דגש רב בנושא השיתוף והשקיפות במדיניות שלך. תכל’ס, מה העניין?

“תראי, עבורי הבסיס להצלחה ולניהול מיטבי הוא שיתוף ושיקוף המציאות (במגבלות דברים חסויים ו/או הגנת הפרטיות). מיניתי לראשונה בהיסטוריה של המושבה מחזיקת תיק השקיפות, אפרת רובין ברד. יחד הובלנו מהפכה של ממש בהובלת בשקיפות ושירות לתושב: הנגשת מידע, הקמת ערוצי פרסום דיגיטליים בהם מועבר מידע לתושב על בסיס יומי, ישיבות מועצה בשידור חי, מפגשי שיח תקופתיים ברשת ועוד”.

די בולט שמערכת הבחירות במזכרת רדומה, מצד שני יש מתמודדים שמנהלים קמפיין שונה, אפשר גם לקרוא לו קמפיין הפחדה.

“לצערי, רבים מהתושבים שאני משוחח עימם חשים כך בשבועות האחרונים. המתמודדים מולי בחרו בקו של מסע הכפשה והפחדה ציני שמטרתו לקושש קולות. מסע שעושה נזק לשמה הטוב של מזכרת בתיה. הנסיון להציג שרע כאן ורק אם יבחרו בהם כל הבעיות ייעלמו כמטה קסם הוא מאוד לא רציני. אגב, חלק מהמתמודדים למועצה ברשימה שמתיימרת לייצג טוב, פעלו כבר לאורך הקדנציה להפריע ולהערים קשיים והם לא התחילו בכך רק עכשיו. אני מאמין שתושבי המושבה חכמים כדי לא ליפול למלכודת הבטחות של סיסמאות בחירות.

נוכח נקודת הפתיחה המאתגרת בה התחלנו, עשינו עבודה מאומצת ומלאת הישגים בקדנציה הזאת ויש לנו הרבה תכניות קדימה כפי שהצגנו בחוברת הסיכום שחולקה לציבור. ברור שלא הכל מושלם אך מזכרת בתיה מלאה בטוב, מה שהפך אותה ליישוב המבוקש באזור ויש לנו עוד רבות לעשות ולקדם יחד.

בעניין ההפחדה שציינת, מספרים שמזכרת תהפוך לעיר. זאת הפחדה ותו לא. לא רק שמזכרת בתיה לעולם לא תהיה עיר בהנהגתי, אלא בדיוק הפוך – אנחנו שומרים ונשמור על הבית שלנו מכל משמר. הצלחנו לשמר את אופיה המיוחד של המושבה: שיקמנו וחידשנו את בית הכנסת הגדול, החזרנו את חגיגות הבציר וחיזקנו את הקהילתיות שלה כפי שאנו מובילים יחד עם חבר המועצה דביר צמח לדוגמא בפאב הקהילתי הברונית.

זאת ועוד, למרות תכניות הדיור המטורפות שהמתמודדים מולי “הורישו” לנו בתחילת תפקידי ודואגים להסתיר זאת מהציבור, הצלחתי להוריד קרוב למחצית מהשטח ומהיקף יחידות הדיור. אמשיך לפעול ולהתנגד כדי להתאים את תכנית הבנייה הצפויה מצד המדינה כדי שיישאר לנו יותר ירוק ובהתאמה לאופי היישוב. זה לא קל להתמודד מול רצון המדינה לבנות אבל אנחנו נחושים מאוד בעניין הזה. מה שמאוד בולט ולא לטובה, זאת הציניות של יתר המתמודדים שמפחידים את הציבור שעה שהם אלה שיצרו את התוכניות הגרועות הללו. מה בעצם הם מציעים כדי לטפל בכך? כלום. היכן הם היו ב-5 השנים האחרונות שפעלתי יחד עם הצוות שלי כדי לטפל בירושה שהשאירו לנו? נעלמו. ופתאום לפני הבחירות באופן ציני הם מנסים לייצר תודעה כוזבת של אסון שהם בעצמם יצרו.

בתמצית, הבחירות הללו הן בין נציגי המועצה הקודמת שברוח חג הפורים התחפשו בתחפושת חדשה ומנסים לשדר נחמדות ותחושה מגניבה. אני קורא לציבור לא ליפול למלכודת הצינית הזאת ולתת לנו את האמון כדי שנמשיך לשמור ולקדם את מזכרת בתיה שנמצאת בידיים טובות ובטוחות.

לגבי השכונה החדשה שנמצאת בתכנון של המדינה, הבאנו הישג גדול לפתרון דיור לצעירי מזכרת בתיה. אחד התנאים שדרשתי מרשות מקרקעי ישראל, כחלק מתכנון השכונה החדשה, הוא לקבל מכתב התחייבות ש-35 אחוז מהדירות שהיא תבנה בבעלותה במסגרת מחיר מטרה/משתכן יהיו בעדיפות לצעירי מזכרת בתיה. בקיץ 2022 נשלח אליי מכתב ההתחייבות וזאת בשורה גדולה מאוד. 30 שנים לא היה פתרון כזה לצערינו. נבנו 2 שכונות גדולות (בגין וברלב) ללא שהוקצתה יחידת דיור אחת לבני המקום. בשעה שהמתמודדים לא עשו דבר בעניין, אנחנו נמשיך לפעול בכל כוחנו למען הילדים היקרים שלנו שהם דור העתיד”.

שים את הקלפים על השולחן. מה הסיפור עם התכנון של מדינת ישראל ורשות מקרקעי ישראל לחבר כביש לשכונה החדשה דרך הגינה הציבורית בשכונת גני המושבה?

“לפני מספר שבועות קיבלתי כמה פניות מתושבים על כך שנתלה שלט בסמוך לגינת הציבורית השכונתית. תוך כדי בדיקה שערכתי, החל שיח של הפחדות שהמועצה פועלת להרוס את הגן ולהעביר שם כביש. מה שלא היה ולא נברא. מהר מאוד הסיפור הזה נוצל על ידי גורמים פוליטיים אשר עשו סיבוב על התושבים. מדוע סיבוב? מדובר בכלל על תכנון של השכונה העתידית במזכרת בתיה שהתחיל עוד ב-2016 (גאון נבחר בסוף 2018-ל”ל) ומי שקידם אותה הם נציגי המועצה הקודמת שמתמודדים מולי בתחפושת חדשה. לאחר עבודה מאומצת מול רמ”י והוועדה המחוזית הצלחתי לצמצם כמעט מחצית מהשטח ומהיקף הבינוי ואני עדיין ממשיך בהתנגדותי לצמצם עוד. כך שכל השטח מול שכונת גני המושבה ישאר ירוק ופתוח עוד הרבה מאוד שנים קדימה. זהו הישג בלתי רגיל.

חשוב להכיר שבמהלך השנים ביצעתי שיתופי ציבור ואין ספור שיחות עם התושבים כולל בקשות שהגיעו להזיז את כביש החיבור שתוכנן במקור בצמידות לבתים, פעם צמוד לרחוב האשל ופעם לרחוב החרוב. בסוף רמ”י הניחו תכנון להעביר את הכביש דרך הגן השכונתי. נפגשתי מספר פעמים עם נציגי השכונה והבהרתי כי המועצה בראשותי תגיש התנגדות לתכנון השכונה הקיימת, תמשיך ותפעל לצמצם את היקף יחידות הדיור ולמעשה לייתר, עד כמה שאפשר, את כביש החיבור הזה לשנים הבאות. יחד עם התושבים אנחנו מובילים תהליך מסודר של התנגדות מול ועדת התכנון”.

בוא נדבר על החינוך במזכרת בתיה. היום, כאמא אני מבינה לגמרי מדוע, אבל אתה שם אותו במקום הראשון – לפני הכל, למה?

“החינוך הוא מרכז חיי ושליחותי והוא הדבר החשוב ביותר לעתיד הילדים שלנו. החלטתי להתמודד לראשות המועצה בעיקר כדי להוביל את נושא החינוך. תקציב החינוך הכללי – לא כולל פרוייקטים ובינוי – הוא קרוב ל-50 אחוז מהתקציב השוטף והתיכונים יחד. זה לא היה כך. בנוסף, בקדנציה הזאת הושקע התקציב הגדול ביותר בנושא קידום התשתיות של מוסדות החינוך. אני זוכר שבועיים לאחר תחילת תפקידי עשרות מוסדות חינוך דלפו בגשם הראשון. אנחנו במקום אחר היום ויש עבודה עוד לעשות בתשתיות.

הובלנו מהפכה בגיל הרך: חידשנו את כל 32 חצרות גני הילדים, הוספנו כח אדם, הקמנו גנים חדשים, פתחנו גני תקשורת בחינוך המיוחד, גנים מכילים, גן דמוקרטי וגן חב”ד. הקמנו פרוייקט מלגות לסטודנטים עם מפעל הפיס בשילוב עם תרומה לקהילה, הכפלנו את תקציב הנוער ויצרנו עם “אחריי” תכניות גיוס לצה”ל וכיתת סייבר. ועוד כל כך הרבה. מערכת היחסים בין המועצה עם כל השותפים החינוכיים היא מקצועית ומקדמת. כמו לכל מערכת החינוך בארץ גם אנו ניצבים מול אתגרים כגון: חוסר במורים מקצועיים בתחומי אנגלית, פיזיקה ומתמטיקה. חוסר במורים משפיע גם על צפיפות בכיתות נוכח התקן המעוות של משרד החינוך. אנחנו מנסים לסייע בגיוס של צוותים למרות שזה תפקיד של המשרד ופועלים לצמצם את מספר התלמידים בכיתות הן באמצעות מסלול המכיל עד 27 ילדים בכיתה. במסגרת חזון 2030 בחינוך קידמנו תוספת של 12 כיתות לתיכון רבין, 6 כיתות ליסודי בן גוריון, 6 כיתות ליסודי בורג ו-11 כיתות נמצאות בבניה בתיכון קשת.

בשנים האחרונות ובמיוחד מאז הקורונה ועל רקע המלחמה ניכרת עלייה מסויימת באירועי אלימות וחרמות בין תלמידים. לאחרונה ועל רקע אירוע חריג באחד ממוסדות החינוך ובעצה אחת עם כלל הגורמים הטיפוליים במועצה ובמשרד החינוך, אנו מחזקים את נושא האקלים והמוגנות בשכבת חיזוק נוספת. גויס כח אדם לכך לצד תכניות מקצועיות לנושא. כמו בכל תחומי החיים גם בחינוך שהוא תחום אין סופי לא הכל מושלם, עשינו רבות ונמשיך כל העת לשקוד ולחזק את מערכת החינוך במושבה שכאמור מלאה בטוב.

בצער גדול הוכנסה מערכת החינוך הטובה שלנו לתוך הבחירות. באופן ציני ומכוער ניצלו המתמודדים על גבם של ילדים קטינים ומשפחותיהם כדי לפגוע בשמה של המושבה. ומי הם אותם מתמודדים? נציגי הורים שנלחמו נגדנו כדי לא לפתוח מוסדות של החינוך המיוחד בטענה שזה עולה למועצה כסף רב, נגד הכנסת מוסדות מכילים, נגד פתיחת גן חב”ד וכל זה בהתנהלות כוחנית ואגרסיבית. לאחר שנכשלו בכך, החליטו אותם נציגי הורים להכנס לפוליטיקה מתוך גישה סקטוריאלית ואליטיסטית. לא ניתן לזה יד. כלל חברי מועצה הם פוליטיקאים ואסור להם בכלל לפעול ולהתערב בתוך מוסדות חינוך.

הכרזת משרד החינוך על הצטיינות תיכון רבין בשנתיים האחרונות רק מבטא חלק מההישגים ויש לנו רבות עוד לקדם ואני מבין כל אמא ואבא שחשוב להם החינוך. אנחנו איתם מתוך דאגה ושותפות כדי לעשות טוב יותר בחינוך. אבל לא כל דבר ניתן לעשות הכל כאן ועכשיו, אבל הלב שלנו במקום הכי נכון. אנחנו ממשיכים קדימה בחיבור לאקדמיה. אמורה להיפתח כיתת מתמטיקה של מסלול בר אילן לצד תכניות מצויינות נוספות יחד רשת ברנקו וייס (מותנה ברישום). נמשיך לבחון פתרונות נוספים בחינוך המיוחד לצד קידום בינוי וסביבת למידה.

אני מבקש להודות מעומק הלב לצוותים החינוכיים שלנו על עבודה חינוכית מרגשת וחשובה למען ילדינו בתקופה הכי מורכבת. אני מאוד אוהב ומעריך אותם – מנהלים, מורים, סייעות ותומכות חינוך, מזכירות, אבות בית ומאבטחים. צריך לשמור עליהם מכל משמר ולא לפגוע בהם. חשוב להדגיש – תיק החינוך בקדנציה הקרובה יישאר בנבחרת בראשותי. אנחנו נמשיך להנהיג את החינוך יחד עם קובי שטיינברג ולימור פדלון שעשו עבודה נהדרת כחברי מועצה מתנדבים, לא נסכים לסחטנות ובטח לא על חשבון חינוך”.

בשלישי יתקיימו הבחירות סוף סוף. אתה מדגיש שוב ושוב את חשיבות ההצבעה בשני הפתקים לך ולנבחרת שלך, ראיתי סרטונים רבים בנושא, מדוע זה חשוב??

בוחרים בשני פתקים כי מדובר בעבודת צוות. פתק צהוב לראש המועצה ופתק לבן לנבחרת אשר פועלת בהתנדבות סביבו כדי לקדם את התכניות לפיתוח המושבה. בחמש השנים האחרונות הנבחרת בראשותי פעלה בהצלחה מרובה מול אתגרים גדולים ביותר – קורונה, 5 מערכות בחירות, מבצעים ומלחמה אחת גדולה שעדיין מתרחשת עלינו. המועצה נוהלה ביד רמה ובבטחון כי היתה מנהיגות אחראית ויציבות פוליטית. הציבור במזכרת בתיה חייב להבין שאנחנו חייבים להמשיך כך. כי אם המועצה לא תהיה יציבה פוליטית היא תהיה בעצם מועצה לא מתפקדת. אסור שהחלטות על תקציב יהיו מבוססות על סחטנות פוליטית והמשמעות שמי שייפגע מזה בסוף יהיו התושבים. לאחר פעילות תקציבית גדולה שהובלנו, המועצה נמצאת עדיין במצב כלכלי שברירי ורגיש, ואנחנו לא רוצים את הסחטנות של כנסת ישראל כאן במועצה שלנו – מה שעלול לפגוע בסל השירותים שהתושבים אמורים לקבל ואף חלילה להעלאת ארנונה – מהלך שלא עשיתי בכל הקדנציה בראשותי.

אחת הדרכים שסייעו לנו לפעול כך ולקדם את המושבה, היא בזכות העובדה שהיינו מועצה מאוחדת ומלוכדת.

דבר נוסף, חוסר יציבות וסחטנות יגרמו לכך שכל תהליך של הוצאת פרוייקט, כמו הוצאת המכרז הצפויה בקרוב של בניית הקאנטרי קלאב, יקח הרבה מאוד זמן כך שבסופו של דבר אנחנו נהיה במצב של שיתוק. ב-5 השנים שחלפו פעלתי והשגתי עשרות מיליוני שקלים ויחד קידמנו מאות פרויקטים, ללא יציבות פוליטית זה לא יוכל לחזור על עצמו ותהיה פגיעה ישירה באיכות החיים שלנו. על כן, אני קורא לציבור להצביע לי ולרשימתי בשני פתקים גם בפתק הצהוב – גבי גאון – וגם בפתק הלבן – כן – על מנת שנוכל להמשיך את אותה יציבות שכה חשובה ובמיוחד נוכח הגזירות הצפויות עלינו בשנתיים הקרובות מטעם המדינה בשל המלחמה.

אני מזכיר שלפני שבע-שמונה שנים המועצה הקודמת, שחלק מחבריה מתמודדים כעת, מסתירים את העובדה שהם הביאו את המועצה למצב של קריסה כלכלית שבעטיה הם חתמו על העלאת ארנונה חריגה של כ-10% וחמור מכך לראשונה בהיסטוריה של המושבה הם קיצצו בחינוך!. כאמור, מי שלא יצביע לנו בשני הפתקים – גבי גאון בפתק הצהוב, והאותיות – כן – בפתק הלבן – שלא יופתע ויתאכזב בהמשך כי אני אומר זאת כאן ועכשיו לפני שניגשים לקלפי”.

איך אתה מתמודד עם זה אישית?

“אני מאמין שאין תושב שלא יודע שהמועצה מנוהלת ביושר, בהגינות, בשקיפות, בגובה הלב ועם דלת פתוחה למען התושבים שלנו. התמיכה הרחבה לה אנחנו ואני זוכים מאוד מרגשת. ביקורת היא דבר חשוב אבל בסוף לא ניתן לרצות 100 אחוז מהציבור כי יש מגבלות חוקיות, מגבלות תקציב ועוד. הכוח שלי מגיע ממשפחתי התומכת ומהחברים הנהדרים שעומדים לצידי ואני מלא תודה והוקרה על כך. אינני מתרגש מהכפשות אישיות נגדי. כולנו צריכים מאוד להתרגש מי יהיו חברי המועצה שיקבלו את ההחלטות על הכסף שלנו, על הערכים שלנו ועל העתיד שלנו.
זה מה שמאוד מאוד מטריד אותי. הציבור חייב להיות מאוד זהיר ולחשוב היטב למי הוא מצביע, ולבדוק היטב: מה הנסיון שלהם, מה עשו קודם ומה בדיוק הם מביאים קדימה. מה שבעיקר בולט הוא נסיון ההפחדה מתוך רצון להציג שרע כאן ותיכף יהיה אסון – ורק אם יבחרו בהם הכל ייפתר בדקות – הוא הדבר הכי מסוכן ומטעה לעתיד שלנו ואסור ליפול למלכודת הזאת.

בחירות הן לא רק חגיגה דמוקרטית אלא גם אחריות עצומה שמוטלת על האזרחים. בסוף צריך ולהחליט מי ינהיג את היישוב. כל מי שעושה ומקדם דברים – ועשינו המון – עושה גם טעויות. כמו כולנו לבטח יש דברים שהיינו עושים אחרת. אך יחד עם זאת אסור שהחלטות גורליות כאלה יתבססו על דברים נקודתיים כמו: למה הילד שלי לא שובץ למוסד החינוכי שרצינו, או האם חברת הניקיון שברה את פח האשפה או למה קיבלתי קנס. כל אלה נושאים חשובים מאוד שאין להקל בהן ראש, אך חובה עלינו להתסכל רחב יותר ולשאול שאלות כבדות משקל כמו מי ינהיג את התקציב המוגבל שלנו, את הבטחון במצב חירום ואת גיוס משאבים מהמדינה? למי יש נסיון מוכח, מדיניות של שקיפות ודלת פתוחה, יכולת קבלת החלטות, הבנה עמוקה של מגוון הקהילות והצרכים שלהם?

לסיכום, זכיתי להוביל את המושבה בתקופה היסטורית של קורונה ומלחמה. יש לנו צוות ניהולי מקצועי ועובדים טובים ומסורים במועצה. אני מעריך אותם ומודה להם כל יום על פועלם למעננו. מעל כל אלה יש לנו קהילה נהדרת עם אנשים נפלאים ואני מאמין בהם וברוח הקהילתית כאן המושבה. אני משוכנע שהציבור יתן לנו את האמון להמשיך יחד ובשותפות בשמירה על המושבה ולקדם הישגים נוספים גם בשנים הקרובות. אני קורא לציבור – גשו להצביע ולהשפיע, אסור להשאר בבית כי הבחירות הללו הן גורליות לעתיד המושבה שלנו. אסור להחזיר אותה לאחור!”.

◼️ לקבוצת חדשות מזכרת בתיה בווטסאפ לחצו כאן

◼️ לקבוצת חדשות בווטסאפ – הבמה הפוליטית, בחירות לחצו כאן

צילום: פרטי / יחצ / ארכיון

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
4 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
אבי
אבי
6 months ago

כל הכבוד על עזרתך לגני חב”ד

יוסי
יוסי
6 months ago

המועצה בהחלט הצליחה לתקן את הנזק שעשו הנוכלים ב15 השנה שקדמו לראשות של גבי, אבל למה לא שומעים ממנו כל התקופה ? שום דבר לא שמעתי ממנו באף ערוץ תקשורת כתושב שמקווה לשמוע ולהבין מה המצע. חוץ מעלון כמובן וזה לא הכי רציני למישהו שכן הצליח לתקן ולהוביל נזקים גדולים. חבל כי נראה כאילו הבחירות האלו תלויות שלטים בלבד בלי שיח ומפגשים עם תושבים. כפי שהיה לפני 5 שנים. משדר ניתוק וחבל.

ואגב, בתזמון לא טוב וללא שום תיקון מיידי חבל מאוד ולא נראת טוב בכלל הפאשלה של שיבוש מעברי החציה שהם מעין באמפרים לאורך שד רוטשילד מהשווארמה של עזרא עד לחנויות האחרונות מעלה. נוצרו בורות והבאמפרים האלה הם תעודת עניות לשיפוץ הכביש לאחרונה. סללו כביש אבל הרסו את כל הבאמפרים כך שנוצרו שקעים שפשוט הופכים את הנסיעה לרעה במיוחד. חבל חבל חבל. ועוד אחרי שסללו כביש. שייתקנו לפחות. אנשים שמים לב וזאת תמונת מראה על התפקוד.

אורח
אורח
6 months ago
Reply to  יוסי

כתבה מעניינת וחשןבה. גבי גאון הוא האדם הכי נגיש, זמין ואנושי שהיה כאן מכל ראשי המועצות. אין פעם שלא פניתי במשרד שלו או בדף הפייסבוק שלו והוא לא ענה וכיבד. הוא קידם את המושבה מאוד בתקציב, בחינוך ובתשתיות ויש כמובן עוד לו עוד הרבה עבודה. רק שיתנו לו להמשיך….

אל חי אביקזר
אל חי אביקזר
6 months ago

לכל תושבי מזכרת בתיה היקרים, הבחירות אמרו את דברם, זאת שגם רבים לא מבינים , הבחירה לא נכונה , חבל.

מתמודדים פחות ראויים התמודדו מול הכלום כאן.

חבל מאוד.

הבחירות כבר לא כמו אז מתקופת אבי רבי אברהם אביקזר ז”ל שלא זכה להכרה אחרי מותו.

מאות משפחות כבר לא כאן הם בטח מתהפכים בקבר , את זעקתם שנשכחה כ 800 משפחות ממרוקו שעלו עם אבי, נשכחו.

מי זוכר , מי יודע , מי מבין, כיום דור צעיר כמו הנבחר שוב לקנדציה נוספת שלא נולד במזכרת בתיה הגיע מעולם אחר וסימן למטרה אתכם .

מצא לעצמו עבודה אחרי השירות הצבאי, מה כותבים ואיך כותבים , חבריו למועצה , תנסו לבחון מה עשו למזכרת בתיה ב 5 שנים . לא מזמן בקרתי פשוט כלום.

הרס עצמי , המושבה ששמרה על עצמה מתחילה לאבד את יופיה של שנות 50 ועד 80, דור בא דור הולך ואיתו נשכחים מאיפה כולם הגיעו ומי משך את השנים לדור לדור , היום כאן מתמודד והולך לעוד 5 שנים , התזכורת שלו היא מי ייסד את מזכרת בתיה ההצמדות לדור המייסדים וזאת כולם בדור כאן שוכחים בתקופת המייסדים העולים היו עבדים.

אבל מי שזוכר ועדיין כאן

אבי רבי אברהם אביקזר ז”ל

היה האחד שלקח יוזמה ונתן אז לרפי סווסיה ז”ל שגם נפרד ממסכרת בתיה שגם אותו כולם שכחו ,על השנים שנתן וגם איבד הכל למען ציבור ומשפחתו .

אבל מה תקחו כאן ?

מי שעדיין זוכר מגדולי מרוקו רבי אברהם אביקזר
בתו המוזנח שנים ברחוב אשכול מי היה מאמין אז המקום היה לרגל לאנשים הקטנים שהם כיום לא כאן , ומי שזכה אז לקבל קהל גבוהה היה שם.

אבי ז”ל מעולם לא חיפש כסף ועושר כל רצנו היה לתת להיות למען הציבור שלו.

היה מי שעבר דרכו

ברית – נישואין, אפילו הרצאות וחזן בתי כנסת , כולם שכחו…..

תהיו בריאים תעשו לכם טוב.
כי מזכרת בתיה,כבר לא המושבה שאני גדלתי בה.

ככה מעדיף לזכור הייתה ונמחקה לעולם

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
4 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
אבי
אבי
6 months ago

כל הכבוד על עזרתך לגני חב”ד

יוסי
יוסי
6 months ago

המועצה בהחלט הצליחה לתקן את הנזק שעשו הנוכלים ב15 השנה שקדמו לראשות של גבי, אבל למה לא שומעים ממנו כל התקופה ? שום דבר לא שמעתי ממנו באף ערוץ תקשורת כתושב שמקווה לשמוע ולהבין מה המצע. חוץ מעלון כמובן וזה לא הכי רציני למישהו שכן הצליח לתקן ולהוביל נזקים גדולים. חבל כי נראה כאילו הבחירות האלו תלויות שלטים בלבד בלי שיח ומפגשים עם תושבים. כפי שהיה לפני 5 שנים. משדר ניתוק וחבל.

ואגב, בתזמון לא טוב וללא שום תיקון מיידי חבל מאוד ולא נראת טוב בכלל הפאשלה של שיבוש מעברי החציה שהם מעין באמפרים לאורך שד רוטשילד מהשווארמה של עזרא עד לחנויות האחרונות מעלה. נוצרו בורות והבאמפרים האלה הם תעודת עניות לשיפוץ הכביש לאחרונה. סללו כביש אבל הרסו את כל הבאמפרים כך שנוצרו שקעים שפשוט הופכים את הנסיעה לרעה במיוחד. חבל חבל חבל. ועוד אחרי שסללו כביש. שייתקנו לפחות. אנשים שמים לב וזאת תמונת מראה על התפקוד.

אורח
אורח
6 months ago
Reply to  יוסי

כתבה מעניינת וחשןבה. גבי גאון הוא האדם הכי נגיש, זמין ואנושי שהיה כאן מכל ראשי המועצות. אין פעם שלא פניתי במשרד שלו או בדף הפייסבוק שלו והוא לא ענה וכיבד. הוא קידם את המושבה מאוד בתקציב, בחינוך ובתשתיות ויש כמובן עוד לו עוד הרבה עבודה. רק שיתנו לו להמשיך….

אל חי אביקזר
אל חי אביקזר
6 months ago

לכל תושבי מזכרת בתיה היקרים, הבחירות אמרו את דברם, זאת שגם רבים לא מבינים , הבחירה לא נכונה , חבל.

מתמודדים פחות ראויים התמודדו מול הכלום כאן.

חבל מאוד.

הבחירות כבר לא כמו אז מתקופת אבי רבי אברהם אביקזר ז”ל שלא זכה להכרה אחרי מותו.

מאות משפחות כבר לא כאן הם בטח מתהפכים בקבר , את זעקתם שנשכחה כ 800 משפחות ממרוקו שעלו עם אבי, נשכחו.

מי זוכר , מי יודע , מי מבין, כיום דור צעיר כמו הנבחר שוב לקנדציה נוספת שלא נולד במזכרת בתיה הגיע מעולם אחר וסימן למטרה אתכם .

מצא לעצמו עבודה אחרי השירות הצבאי, מה כותבים ואיך כותבים , חבריו למועצה , תנסו לבחון מה עשו למזכרת בתיה ב 5 שנים . לא מזמן בקרתי פשוט כלום.

הרס עצמי , המושבה ששמרה על עצמה מתחילה לאבד את יופיה של שנות 50 ועד 80, דור בא דור הולך ואיתו נשכחים מאיפה כולם הגיעו ומי משך את השנים לדור לדור , היום כאן מתמודד והולך לעוד 5 שנים , התזכורת שלו היא מי ייסד את מזכרת בתיה ההצמדות לדור המייסדים וזאת כולם בדור כאן שוכחים בתקופת המייסדים העולים היו עבדים.

אבל מי שזוכר ועדיין כאן

אבי רבי אברהם אביקזר ז”ל

היה האחד שלקח יוזמה ונתן אז לרפי סווסיה ז”ל שגם נפרד ממסכרת בתיה שגם אותו כולם שכחו ,על השנים שנתן וגם איבד הכל למען ציבור ומשפחתו .

אבל מה תקחו כאן ?

מי שעדיין זוכר מגדולי מרוקו רבי אברהם אביקזר
בתו המוזנח שנים ברחוב אשכול מי היה מאמין אז המקום היה לרגל לאנשים הקטנים שהם כיום לא כאן , ומי שזכה אז לקבל קהל גבוהה היה שם.

אבי ז”ל מעולם לא חיפש כסף ועושר כל רצנו היה לתת להיות למען הציבור שלו.

היה מי שעבר דרכו

ברית – נישואין, אפילו הרצאות וחזן בתי כנסת , כולם שכחו…..

תהיו בריאים תעשו לכם טוב.
כי מזכרת בתיה,כבר לא המושבה שאני גדלתי בה.

ככה מעדיף לזכור הייתה ונמחקה לעולם

דילוג לתוכן