גאווה מקומית: נדב אמויאל מאופקים זכה במקום הראשון בתחרות הארצית ‘נוער מתקן עולם במלחמת חרבות ברזל’

ברכות לנדב אמויאל תלמיד בית הספר עמל אמירים אשר זכה במקום הראשון בתחרות הארצית במסגרת המיזם שהפעיל ‘מספרה של שמחה’ סיפר מאות חיילים ולוחמים בעת מלחמה הן בביתו והן בשטחי כינוס בעוד שמשפחתו מארחת חיילים בביתה

לאחרונה, התקיים כנס של משרד החינוך יחד עם ארגון הג’וינט בהשתתפות מאות בנות ובני נוער מכל רחבי מדינת ישראל בנושא ‘נוער מתקן עולם במלחמת חרבות ברזל’. במסגרת הכנס ביקרו התלמידים בחורשת הנופלים באשקלון, שם נפגשו עם משפחות שכולות, שסיפרו להם על יקיריהן, תושבי העיר אשקלון, שנפלו ונרצחו במלחמה. לאחר מכן, התכנסו יחד להכרזה על הזוכים בתחרות ושם הוכרז תלמיד בית הספר עמל אמירים באופקים, נדב אמויאל כזוכה במקום הראשון בתחרות.

זכייתו של נדב הוענקה לו על המיזם שהפעיל מיד לאחר פרוץ המלחמה ובמסגרתו סיפר מאות חיילים ולוחמים בביתו, במרכז קליטה ובשטחי כינוס בהתנדבות מלאה.

יוזמתו של נדב עלתה על מאות יוזמות מכל רחבי הארץ ועם זכייתו במקום הראשון הוענקה לו אות הוקרה על פעילותו ממנכ”ל משרד החינוך, מאיר שמעוני ומנהל מינהל חברה ונוער, גור רוזנבלט.

על המיזם נדב מספר כי: “לא יצאתי מהבית ימים רבים  וזה מה שריפא אותי אני גר באזור שהמחבלים היו בו ורצחו אנשים. הבנתי שזה החלק שלי לתרומה למלחמה הזו.”

דפנה נעים מנהלת בית הספר סיפרה, שמעורבות חברתית ותיקון עולם הם דרך החינוך שחרט בית הספר על דגלו. בית הספר גאה בתלמידיו שזו הדרך שבחרו לתרום בשעת מלחמה ומשבר. אנו גאים בנדב וביוזמה הייחודית שלו.

ראש העיר, איציק דנינו:

“אשרינו שאלו הם בני הנוער שלנו, טובים, ישרים ופועלים למען הזולת. נדב היקר הוא דוגמה מובהקת לחומר האנושי שיש לנו באופקים. מחויבותו לפרויקט שיזם והיכולת שלו לרתום את הסביבה שלו גם כן לטובת הפרויקט ראויה לשבח. בימים לא פשוטים שהעיר אופקים ידעה, מתוך הקושי, נדב ידע לצמוח ולהתחזק על ידי התרומה לקהילה. אני שמח ומברך על הבחירה הנכונה והראויה של משרד החינוך בנדב למקום הראשון. יישר כוח נדב, אופקים כולה גאה בך!”

מנהלת בית הספר עמל אמירים, דפנה נעים:

“גאווה גדולה לבית הספר וכבוד לעיר אופקים.  אכן יש לנו נוער מדהים, דור הניצחון. בית הספר עמל אמירים מניף את דגל המעורבות החברתית, המורים מחנכים לתיקון עולם ושאין לנו אפשרות לשבת על הגדר ולהביט מהצד, כולנו כאן כדי לתרום.

תודה למירי טימסית, המפקחת מטעם מנהל חברה ונוער על הליווי, התמיכה והאמונה בבית הספר. לזכות במקום ראשון בסדר גודל ארצי זו משימה לא פשוטה, אבל הצבנו רף – “אופקים עיר של אנשים” ונדב הוא דוגמה לכך. נדב נער ביישן מאוד שאוהב את תחום הספרות, יזם יוזמה, והשמים הם הגבול.

תודה לצוות החינוכי, דניאלה טפירו, אילה כהן, דגה פרדה, עידית דדון ושירן טרבלסי על חינוך לערכים.”

 

◼️ לחדשות אופקים לחצו כאן

◼️ לקבוצת חדשות מהארץ ומהעולם לחצו כאן

■ לקבוצת מלחמה בישראל חרבות ברזל לחצו כאן

◼️ לרשימת קבוצות הווטסאפ השוות שכדאי לכם להצטרף אליהן – לחצו כאן

צילום: עיריית אופקים

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן