מצטיינת מפקד פיקוד המרכז: סמל ראשון רוני ביטון ממודיעין

בטקס מצטייני מפקד פיקוד מרכז, העניק מפקד הפיקוד, אלוף יהודה פוקס, תעודת הצטיינות למספר מצטיינים בתפקידים ותחומים שונים. בימים אלה, פועל הפיקוד מסביב לשעון במטרה לסכל טרור ולהגן על אזרחי המדינה. במסגרת ההיערכות הביטחונית “שובר גלים”. בין המצטיינים, נבחרה קצינת חמ”ל מתא”ם, סמ”ר רוני ביטון שקיבלה את אות ההצטיינות בזכות עבודתה הקשה והמסורה. 

רוני בת ה-21, גדלה כל חייה במודיעין והייתה פעילה בתנועת הצופים מכיתה ד’ ועד סוף יב’. במשך שש השנים האחרונות היא מתאמנת בקרוספיט בעיר. רוני החלה את שירותה הצבאי במערך מגל, שם שירתה כמ”כית, סמלת מחלקה ורס״פ בפלוגה. לקראת סוף שירותה החליטה רוני לחתום קבע ועברה לשרת כקצינה בחמ״ל המתא״ם של פיקוד המרכז, שם היא אחראית על תחום תיאום האימונים. רוני מספרת על תחושותיה בעקבות קבלת ההצטיינות: “אני חווה המון משמעות בתפקיד שלי, והתרגשתי מאוד לשמוע שאני מצטיינת, כי זה מביא סיפוק גדול. קבלת הערכה על התפקיד שלי, מעניקה לי מוטיבציה ורצון לבצע את התפקיד שלי בצורה הטובה ביותר!” את ההצטיינות קיבלה רוני, בזכות חתירתה למגע, פעילויותיה השונות בגזרה ושמירת סטנדרט מבצעי גבוה.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן