תעשו כבוד למצטיין פיקוד המרכז רב סרן שחף ספקטור מרחובות

בטקס מצטייני פיקוד מרכז, העניק מפקד הפיקוד אלוף יהודה פוקס, תעודות הצטיינות למספר מצטיינים בתפקידים ותחומים שונים. בין המצטיינים, נבחר ראש מדור ציוד בפיקוד מרכז, רס”ן שחף ספקטור, שקיבל את אות ההצטיינות בזכות עבודתו הקשה והמסורה. בימים אלה, פועל הפיקוד מסביב לשעון במטרה לסכל טרור ולהגן על אזרחי המדינה במסגרת ההערכות הביטחונית “שובר גלים”. 

שחף, בן 31, גדל בתל אביב והתגייס למסלול ייעודי לקצונה בחיל הלוגיסטיקה, שם החל בתפקיד סיפוח בגדוד ושירת בשני תפקידים נוספים בפיקוד המרכז. כיום, אחראי שחף על כל הציוד הלוגיסטי בכל יחידות הפיקוד, החל מסכין ומזלג ועד לווסט וקסדה של הלוחמים. “התפקיד דורש הרבה תכנון קדימה, אני מרגיש שיש בו המון השפעה ואני שמח לתת שירות לכל המשרתים בפיקוד. הוא עבר לרחובות לפני כשנתיים ביחד עם אשתו ימית, המשרתת בקבע וגם בחיל הלוגיסטיקה, כראש מדור התקשרויות ובינוי במרה”ס.

אחרי חוויה משמעותית שחווה הבין את מהות התפקיד. “הייתי בביקור במתקן גיוס שאחראי על גיוס מילואים לתעסוקות באיו”ש, וניגשו אלי אנשי מילואים. התחלנו לדבר והם אמרו לי שהם שמחים שיש להם מענה על הצרכים הלוגיסטיים והחשובים. השיחה אתם העצימה את החשיבות של התפקיד בעיניים שלי. מרגש לראות איך העבודה שלי משפיעה על המשרתים”, אמר. את ההצטיינות, קיבל שחף בזכות חתירתו למגע, פעילויותיו השונות בגזרה ושמירת סטנדרט מבצעי גבוה.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן