גאווה: לי-אור סידי מאור יהודה נבחרה כמצטיינת חברתית של משרד החינוך במחוז ת”א 

העשייה של לי-אור מעוררת השראה בכל-כך הרבה מובנים ואנחנו גאים בה מאוד! יישר כוח

לי-אור סידי מתיכון יובלים באור יהודה נבחרה למצטיינת חברתית מחוזית

השמיניסטית מאור יהודה היא מצטיינת מחוז ת”א במשרד החינוך, עוסקת בשורה של יוזמות חברתיות והתנדבויות, בין היתר במד”א וכחברה בהרכבים מוזיקליים בקונסרבטוריון

תלמידת כיתה י”ב מתיכון יובלים בעיר, לי-אור סידי, נבחרה כפעילה מצטיינת של מחוז ת”א במשרד החינוך.

בין שלל עיסוקיה לי-אור היא מתנדבת במד”א עוד מהיותה בחטיבת הביניים אחרי שעברה קורסי הכשרה רבים וצברה ניסיון מעשי בהחייאה, טיפול בנפגעים והתמודדות עם מצבי לחץ ובהמשך גם קיבלה הכשרה וניסיון בהדרכה. היא מביאה את הידע שלה ברפואת חירום ובהצלת חיים אל התיכון בפעילויות של הדרכה לשכבות השונות.

בנוסף, מביאה סידי אל בית הספר את רוח ההתנדבות ואת האופן הייחודי שבו היא מתמודדת עם מצבים קשים, מצבי לחץ וסכנה תוך שהיא מתעלת את היכולות שלה בקבלת האחר, הקשבה, הכלה וסבלנות לטובת חבריה ללימודים בפתרון בעיות שונות שעולות בתחום הלימודי והחברתי ע”י בני גילה.

לי-אור היא תלמידת כיתת נחשון שמובילה מנהיגות ומצוינות לימודית וחברתית כחלק מתוכנית נחשון המבוססת על פיתוחם וחיזוקם של שלושה מוקדי כוח, השכלתי, אישיותי וערכי אצל כל תלמיד ותלמיד.

במסגרת הפעילות ההתנדבותית, משלבת לי-אור בעשייה שלה יוזמות מהתוכנית, ימי נחשון מיוחדים וכן השתתפות פעילה ביוזמות של תלמידים אחרים. עבור לי-אור, הפעילויות הרבות שבהן היא משתתפת, כמו התנדבות מד”א או השתתפות בהרכבי מוסיקה בקונסרבטוריון העירוני, הן חלק טבעי משגרת היום שלה, ולא עניין מיוחד עבורה.

לי-אור עצמה הופתעה מהפנייה אליה כמצטיינת חברתית.

ראש העיר, ליאת שוחט, מציינת:

“אנו מברכים את לי-אור שנבחרה ע”י ועדת הפרס לקבל את ההוקרה המחוזית לשנת תשפ״ד. העשייה של לי-אור מעוררת השראה בכל-כך הרבה מובנים ואנחנו גאים בה מאוד! יישר כוח”.

 

◼️ לקבוצת חדשות – בקעת אונו | יהוד מונוסון, סביון, גבעת שמואל, קריית אונו, גני תקווה, אור יהודה והסביבה בווטסאפ לחצו כאן

■ לקבוצת חדשות בווטסאפ – מלחמה בישראל חרבות ברזל לחצו כאן

◼️ לרשימת קבוצות הווטסאפ השוות שכדאי לכם להצטרף אליהן – לחצו כאן

צילום: דוברות עיריית אור יהודה

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן