גאווה לחינוך בלוד: 100% זכאות לבגרות בקריה למנהיגות ולמדעים אורט

ראש העיר לוד, יאיר רביבו: "ברכותיי להנהלת התיכון, לצוות ההוראה והחינוך, לתלמידים וכן להנהגת ההורים בהובלת אביבה חגג' וצוותה – על ההישג המרשים שמביא גאווה גדולה וכבוד רב ללוד!."

הקריה למנהיגות ולמדעים אורט לוד – הגיעה בשנת 2023 להישג מרשים של 100% זכאות לבגרות בקרב התלמידים, כך חשף לאחרונה משרד החינוך.

מנהלת בית הספר אפרת שלום הובילה במוסד החינוכי את המסר שלפיו אפשר להגשים כל חלום. "לצייר לתלמידים תמונת עתיד מגוונת שיכוונו גבוה, שיחלמו בגדול. הקריה היא מופת לדו-קיום ולקבלת האחר, אך גם השראה והוכחה לכך שעם אכפתיות, מעטפת אישית והחזרת האמון של התלמידים בעצמם אפשר להוביל את בית הספר לפסגת המצוינות. הבוגרים שלנו נמצאים ביחידות מובחרות ורבים הולכים למכינות ולשנות שירות. גם הבוגרים הערבים מתנדבים באופן משמעותי".

לדבריה של המנהלת אפרת שלום, נוסחת ההצלחה היא "החיבור והשותפות לקהילה, ההבנה שבשביל להצליח חייבים משמעת ומצוינות, צוות מגויס ומעטפת לכל תלמיד. כשילד מקבל מעטפת, הוא רוצה להיות מצליחן. הצוות מתייחס לעבודתו ביראת קודש, זו משימת חיים עבור כולם. התלמידים יודעים שגם השמיים הם לא הגבול. הם מקבלים קורסים, תגבורים, קפיטריה בחינם, מלגות ושיעורים פרטניים."

מנהל אגף החינוך בעיריית לוד – שלום עזרן: "הזורעים בדמעה – ברנה יקצרו. בית הספר עשה תהליך ארוך וכעת קצר את הפירות והשבחים על תוצאות מרהיבות. זהו הישג נפלא ובתקווה שעוד תיכונים בלוד יגיעו לפסגה."

סגן ראש העיר ומחזיק תיק החינוך – בני סיתאלכיל: "התוצאה של הזכאות בקריה למנהיגות ולמדעים אורט לוד נזקפת לשבחם את הנהלת התיכון, הצוות והתלמידים שצעדו יחדיו לאורך שנות הלימודים והחליטו לגעת בפסגת ההצלחה. מאחל להם המשך הצלחה."

ראש העיר – עו"ד יאיר רביבו בירך על החשיפה של משרד החינוך. "תענוג לחתום את שנת תשפ"ד עם כזאת בשורה. 100% זכאות לבגרות בקריה למנהיגות ולמדעים אורט לוד בניהולה של אפרת שלום המצוינת, לשנת 2023. בעשור האחרון התיכון זינק וכעת הגיע לפסגה. ברכותיי להנהלת התיכון, לצוות ההוראה והחינוך, לתלמידים וכן להנהגת ההורים בהובלת אביבה חגג' וצוותה – על ההישג המרשים שמביא גאווה גדולה וכבוד רב ללוד!."

 

◼️ לחדשות לוד והסביבה לחצו כאן

◼️ לקבוצת חדשות מהארץ ומהעולם לחצו כאן

■ לקבוצת מלחמה בישראל חרבות ברזל לחצו כאן

◼️ לרשימת קבוצות הווטסאפ השוות שכדאי לכם להצטרף אליהן – לחצו כאן

צילום: עיריית לוד

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן