גאווה ארצית: באר שבע זכתה במקום השני בישראל במספר בתי הספר המצטיינים במערכת החינוך

העיר באר שבע מדורגת במקום השני במדינת ישראל עם 11 מוסדות חינוך מצטיינים.

משרד החינוך פרסם אתמול (שני) את רשימת 351 בתי הספר המצטיינים בחטיבות העליונות לשנת 2024. הבחירה התבססה על שקלול מדדים בתחומים ערכיים, חברתיים ולימודיים. העיר באר שבע מדורגת במקום השני במדינת ישראל עם 11 מוסדות חינוך מצטיינים.

הבחירה בבתי הספר המצטיינים התבססה על מדדים כמו מניעת נשירת תלמידים, קליטת תלמידים עם צרכים מיוחדים, שיעורי גיוס לצה”ל או לשירות אזרחי-לאומי, אחוזי זכאות והצטיינות במבחני הבגרות, זכאות לתעודת בגרות איכותית, והתקדמות בהישגים בהשוואה לשנה הקודמת.

ראש העיר באר שבע, רוביק דנילוביץ’: “גאווה גדולה! העיר באר שבע ממשיכה כל העת בקידום החזון החינוכי העירוני המחבר בין תוכניות ומודלים ייחודיים, מובילים וחדשניים לחינוך לערכים ולמחויבות אישית וחברתית. החיבור הייחודי בין כל אלו ימשיך להיות נר לרגלנו ולהוביל אותנו להישגים בכל התחומים. יישר כח למנהל החינוך, למנהלות ולמנהלי בתי הספר, לצוות החינוכי וכמובן לתלמידות ולתלמידים”.

מ”מ וסגנית רה”ע מחזיקת תיק החינוך, ד”ר חפצי זוהר: “העיר באר שבע רואה בחינוך למצוינות, כוכב דרום מוביל, חינוך למצויינות כולל, מעבר להישגים לימודיים, גם ערכים אישיים ולאומיים: נשירה נמוכה, שילוב והכלה, תרומה לקהילה והתנדבות לשרות משמעותי צבאי או אזרחי. המודל  שלנו הוא מודל ייחודי המאפשר לכל תלמידה ולכל תלמיד להצליח. נמשיך לטפח את תלמידות ותלמידי העיר, לאתר את נקודות החוזק בכל אחת ואחד מהם, לצד חיזוק ערכי הנתינה וההתנדבות. אני גאה בנתונים שמעידים על מערכת חינוך ערכית איכותית, ומגוונת המאמינה בזכות של כל אחת ואחד להצליח. תודה מעומק לב למנהיגות החינוכית העירונית, לכל אורך השדרה . תודה על התגייסות באהבה לשליחות החשובה שהיא פרופסיה של תקווה. נמשיך יחד בגאווה ובענווה לעשות המירב והמיטב”.

 

◼️ לקבוצת חדשות באר שבע והסביבה בווטסאפ לחצו כאן

◼️ לקבוצת חדשות בווטסאפ – חדשות מהארץ/מהעולם/משפט/עורכי דין/פלילי לחצו כאן

◼️ לקבוצת חדשות בווטסאפ – מלחמה בישראל חרבות ברזל לחצו כאן

◼️ לרשימת קבוצות הווטסאפ השוות שכדאי לכם להצטרף אליהן – לחצו כאן

צילום: ארכיון

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן