גאווה: אומנית הקרקס מאשדוד זכתה בפרס מיוחד במוסקבה!

יהב אדר, אומנית קרקס מאשדוד, השתתפה בתחרות קרקס בינלאומי שהתקיימה במוסקבה וזכתה בפרס מיוחד ובהרבה מאוד מחמאות. אין זו הפעם הראשונה שיהב קוצרת שבחים, אלא שהפעם היא עושה זאת בצל המלחמות. שאפו!

בית הספר לקרקס דורטו באשדוד, מכשיר לא מעט אומני קרקס אשר משתלבים במופעי במה במגוון סגנונות וטכניקות ואף מייצגים אותנו בתחרויות בינלאומיות בחו”ל. בחלק מהתחרויות, בהן משתתפים אומני קרקס מכל העולם, אומני הקרקס האשדודים מייצגים גם את ישראל באופן רשמי ובחלק מהתחרויות הם מייצגים את העיר ואת בית הספר. לתחרות מגיעים כאמור נציגים ממדינות רבות וגם חבר השופטים מורכב מנציגי מדינות.

השבוע יצאה אמנית הקרקס יהב אדר, יחד עם המאמן שלה סלבה ניוסינסקי, לתחרות קרקס מהגדולות בעולם, שמתקיימת במוסקבה בירת רוסיה. התחרות התקיימה בקרקס ניקולין, במוסקבה, במסגרת פסטיבל “artist” הידוע, והשתתפו בה נציגים ממדינות רבות בעולם. 

בתחרות מתחרים אומני קרקס בקטגוריות שונות: יחידים, זוגות או קבוצות וכמעט בכל ג׳אנר אפשרי: גאגלינג, הליכה על חבל, אקרובטיקה אווירית וכו’” אומרת אדר ומציינת כי היא עצמה הגיעה להתחרות עם הסירוויל, גלגל מתכת גדול עם קטע אומנותי שנבנה יחד עם המאמן ניוסינסקי.

אדר מגלה כי היו להם לא מעט חששות האם לצאת לתחרות, אחרי הכל רוסיה נמצאת במלחמה מול אוקראינה, אך המשלחת בחרה להשתתף ולעשות כל מאמץ כדי להפגין את היכולת הישראלית ואת העובדה שעם ישראל ממשיך את חייו למרות המלחמה. 

כל קטע אומנותי בתחרות מבטא משהו מתרבות המדינה ואנחנו בחרנו לייצג את ישראל כמי שנמצאת במלחמה” היא אומרת ומציינת בגאווה כי לאחר ההופעה “קיבלנו תגובות טובות ואוהבות מהקהל וממנהלי הקרקס שקיבלו את ישראל בברכה“. אדר אשר זכתה בפרס מיוחד ולהרבה מאוד מחמאות על המופע שלה, הודתה למארגני התחרות ולצוות השופטים ובמיוחד למאמנה האישי סלבה ניוסינסקי שמלווה אותה בכל התחרויות.

צילום: עיריית אשדוד

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן