בתום מרדף משטרתי נעצר פורץ לדירה ב'מנוחה ונחלה'

משטרה 8.5.17

תושב העיר מרחוב מנוחה ונחלה במרכז העיר התעמת עם פורץ היום (שלישי) בצהריים אך זה הצליח לחמוק. שוטרים שרדפו אחריו בניידות הצליחו לתפוס ולעצור אותו.

הסיפור המלא: בעל הדירה הבחין בפורץ שחדר לתוך ביתו, הפורץ התעמת איתו פיזית והצליח לחמוק מזרועותיו ולברוח אל רכבו שחנה מחוץ לבנין יחד עם פריטים שהצליח לגנוב.

כוחות משטרה גדולים פתחו במצוד אחר החשוד והבחינו בו נוהג במהירות על כביש הרצל. ניידות המשטרה דלקו אחריו והצליחו לעצור אותו בכניסה לעיר, בסמוך לפארק המדע. מבירור ראשוני עלה כי החשוד בשנות החמישים לחייו, מוכר למשטרה מתחום עבירות הרכוש. החשוד כאמור לעיל נעצר ורכבו הוחרם על ידי המשטרה.

גורם במשטרה הוסיף כי החשוד ייחקר והמשטרה תבדוק אם זהותו קשורה להתפרצויות נוספות שאירעו בעיר לאחרונה.

יש לציין כי רק לאחרונה דיווחנו כאן, ב"רחובות היום" על חשוד שפרץ לדירה ברחוב הזה – מנוחה ונחלה אשר התעמת עם בעלי הדירה. גם במקרה ההוא הצליח לחמוק לאחר עימות פיזי וגם את האירוע הזה תבדוק המשטרה בהקשר לחשוד שנתפס היום.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן