בתולה: "שבוע טוב לגיבוש דעה"

עוזי הכוהן קולע בול | תחזית אסטרולוגית ליום הכיפורים והמשך השבוע לבני מזל בתולה:

היכולת להתחבר אל אהבה עצמית וקבלה עצמית חשובה מאוד בעבורכם. זהו שבוע טוב לגיבוש דעה בכל הקשור לנושאים שונים המעסיקים אתכם בעיקר נושאים שקשורים לזוגיות שאתם מנהלים, לאהבה ורגש.. גיבוש הידע, אמור להתבצע ממקום שכלתני ולא ממקום רגשי. חשוב מאוד כבר בתחילת הדרך לדעת מה בדיוק אתם רוצים להשיג ולאן אתם שואפים להגיע. הצבת מטרות ברורות תקל על השגתם.

באופן כלכלי: כבר זמן רב שאתם מתלבטים בין שתי אפשרויות העומדות בפניכם ואינכם מצליחים לגבש דעה לגבי איזו מהאפשרויות טובה יותר בעבורכם. ניתן לומר שאתם מבזבזים זמן יקר ואנרגיה רבה בחיפוש ותהייה אחר הדרך הנכונה. השבוע יזדמן לכם לקבל תשובה שתאיר את עיניכם ותסייע בידכם לקבל את ההחלטה הטובה ביותר עבורכם, היו ערניים ונצלו הזדמנות זו בתבונה.

בעבודה: גם אם הכול זורם, אתם חשים שלא מעריכים אתכם מספיק והדבר בא לידי ביטוי בתלוש המשכורת שלכם שאיננו לשביעות רצונכם. זכרו שבאמצעות רטינות ורוגז לא ישתנה דבר ולכן נסו לאמץ גישה יותר רגועה, ושכלתנית. פנו לממונים עליכם וספרו את אשר על לבכם. פניה עניינית תעלה את הדבר לסדר היום וכל החלטה אשר תתקבל תאפשר לכם לתכנן את צעדיכם הבאים.

זוגיות: אתם חשים שבן הזוג לא מבין אתכם ואין לכם סבלנות וחשק לנהל שיחות ארוכות ולתת הסברים. נסו להתעלות על עצמכם ולהסביר לבן הזוג מה עובר עליכם. שיתופו של בן הזוג יקל עליכם והדבר אף ימנע כעסים הנובעים מחוסר בתקשורת. השבוע ישנה נטייה להיגרר לויכוחים עם חברים ובני משפחה. השתדלו להתווכח בתבונה וזכרו כי לעיתים כדאי יותר להיות חכם מאשר צודק.

לרווקים: הכרות שהחלה מעל צג המחשב, יוצרת תקווה ובלבול כאחד. בעברכם כבר יש ניסיון של הכרות דרך המחשב שלא עלתה יפה ומכאן נולד חששכם להיפגע בשנית.

יום הכיפורים: עובר בסדר וללא אירועים מיוחדים. שבוע מבורךצום קל, גמר חתימה טובה ואלוהים אתכם!!

הכוונה רוחנית: המושג "תמים" מתאר את אישיותו של האדם עצמו – תמים הוא אדם מושלם, ללא כל פגם באישיותו, בהתנהגותו או במחשבותיו. תמים = שלם + טהור. שלם הוא ללא חוסר או דופי. ואילו טהור הוא נקי, הגון וישר. כלומר: בעל מחשבה נקייה, מילה נקייה ומעשה נקי.

לחזרה לעמוד הראשי – לכתבה עוזי הכוהן קולע בול | תחזית אסטרולוגית ליום הכיפורים והמשך השבוע

לעמוד האסטרולוגיה באתר חדשות 08 לחצו כאן

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן