טרגדיה: אשה נהרגה סמוך לגבעת זאב

למרבה הצער, מותה של האישה נקבע בזירת התאונה. שניים נוספים פונו לבית החולים, ביניהם תינוק בן שבועיים ימים

טרגדיה התרחשה לפני זמן קצר (שישי) בסמוך לגבעת זאב. לפי מד”א, בשעה 13:21 התקבל דיווח במוקד 101 של מד”א במרחב ירושלים, על רכב שככה”נ פגע בהולכת רגל והתהפך.

כתוצאה מכך, נפצעו מספר יושבי הרכב, ביניהם נוסעת מבוגרת באורח קשה מאוד, גורמי רפואה – מד”א וצוותי הרפואה של איחוד הצלה העניקו לה טיפול בזירת התאונה.

חובשים ופראמדיקים של מד”א ביצעו פעולות החייאה באישה כבת 80, שבסופן קבעו את מותה. בנוסף, העניקו טיפול רפואי ופינו לבי”ח שערי צדק, 2 מנוסעי הרכב במצב קל, בהם תינוק כבן שבועיים.

מוטי קליין, אהרון פאפמ ויחיאל גורפיין חובשי איחוד הצלה מסרו: לדברי עוברי אורח הולכת הרגל נפגעה מהרכב שהתהפך על צדו. הולכת הרגל נפצעה אנושות וביצענו בה בזירה פעולות החייאה. לאחר מכן היא פונתה לבית החולים תוך כדי המשך פעולות החייאה. כמו כן הענקנו סיוע בזירה לנהגת ותינוקת ששהו ברכב שהתהפך על צדו. מצבן מוגדר קל”.

חובש רפואת חירום במד”א דוד סויסה סיפר:

“האישה שכבה בסמוך לרכב ההפוך. היא הייתה מחוסרת הכרה וביצענו בה פעולות החייאה שבסופן נאלצנו לקבוע את מותה. בתוך הרכב שהיה הפוך היו אישה ותינוק. בעזרת עוברי אורח הוצאנו אותם מהרכב ופינינו אותם לבית החולים מוגדר קל.”

כוחות משטרה נמצאים בזירת התאונה ובוחני תאונות הדרכים של מחוז ירושלים יבצעו החקירה ובירור נסיבות התהפכות הרכב. 

◼️ לקבוצת חדשות ירושלים והסביבה בווטסאפ לחצו כאן

■ לקבוצת חדשות בווטסאפ – מלחמה בישראל חרבות ברזל לחצו כאן

◼️ לרשימת קבוצות הווטסאפ השוות שכדאי לכם להצטרף אליהן – לחצו כאן

צילום: איחוד הצלה

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן