בשעה טובה: הבריכה ההידרותרפית בחוויות שוויץ סירני נחנכה לאחר השיפוץ. השלב הבא: צמצום רשימות ההמתנה

לאחר חודשים ארוכים של ציפייה, נחנכה הבריכה ההידרותרפית המחודשת בחוויות שוויץ סירני, שעלות שיפוצה כחצי מיליון שקלים. השיפוץ התאפשר הודות לשיתוף פעולה בין יו”ר דירקטוריון רשת חוויות עו”ד יניב מרקוביץ’ לראש העיר רחמים מלול ועיריית רחובות.

הטיפולים השיקומיים בבריכה ההידרותרפית נשענים על יסודות הפיזיותרפיה ומתבצעים במים. הטיפולים מותאמים באופן אינדיבידואלי לצורכי החולה ומתאימים למגוון מצבים לרבות אירוע מוחי (CVA), החלפות ודלקות במפרקים, טרשת נפוצה, נפגעי עמוד שדרה, פרקינסון, פוליו, מחלות שרירים, לקויות התפתחותיות, פגיעות ראש ושיקום מניתוחים בגב, בכתף ובברכיים ועוד.

לאורך שנים הפסידה הבריכה מאות אלפי שקלים, בכל שנה וספגה ביקורת רבה ותלונות אינספור, נוכח העובדה כי במרחב הגיאוגרפי 3 בריכות בלבד הנותנות מענה לטיפולים במים – באשדוד, תל השומר וברחובות – אך תורים אין להשיג. כזכור, התפנית חלה לפני שלוש שנים לאור החלטה שהתקבלה על ידי יו”ר דירקטוריון חוויות, עו”ד יניב מרקוביץ’ ומנכ”ל הרשת, עדי דויטש לבצע שינויים שיאפשרו קבלת קהל גדולה, תחילה דרך שיתופי פעולה עם כלל קופות החולים ולאחר מכן באמצעות שינויים קוסמטיים נדרשים, כמו השיפוץ שעלותו נאמדה בכחצי מיליון שקלים.

הבריכה ההידרותרפית בחוויות שוויץ סירני

השיפוץ כלל הוספת תאי מקלחת חדשים, שיפור תנאי הנגישות לנכים, התאמת הציוד למטופלים ושינוי חזותי בלובי קבלת הקהל וכעת יוכלו בחוויות להתפנות למטרה הבאה: הרחבת שעות הפעילות וצמצום התורים ככל האפשר.

מרקוביץ’, אשר התעקש לבצע את השיפוץ בכדי לעצור את ההפסדים ולייעל את התפוקה מהבריכה אמר כי “השלב הבא הוא לצמצם ככל האפשר את רשימות ההמתנה, להרחיב את שעות הפעילות משש בבוקר עד 12 בלילה ועל ידי כך לענות לביקוש הרב מתוך ההבנה שאנשים צריכים את זה”.

 

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן