בשל המצב הבטחוני: ליל המדענים והמדעניות עבר לזום – פעילויות לכל הגילים

בשל המצב הבטחוני ארוע ליל המדענים והמדעניות 2024 במכון דוידסון לחינוך מדעי ובמכון ויצמן למדע יתקיימו בצורה מקוונת אצלכם בבית ! הפעילוית יתקיימו היום יום חמישי 26.9.24 בשעה 17:00-21:00 ויועברו בזום

מכון ויצמן למדע ומכון דוידסון לחינוך מדעי מזמינים את הקהל הרחב לפסטיבל שכולו מדע בגובה העיניים עם מגוון פעילויות, סדנאות, הרצאות ומופעים חווייתיים לכל המשפחה, ביום חמישי, 26.9.24, מהשעה 17:00 – ללא תשלום!

ליל המדענים והמדעניות האירופי בישראל 2024 הוא פסטיבל שנתי בין־לאומי החוגג את עולם המדע על כל גווניו בשפה פשוטה ובגובה העיניים לקהל הרחב. מכון ויצמן למדע ומכון דוידסון לחינוך מדעי מתכבדים לארח גם השנה לפסטיבל שייערך בסימן העתיד, המדע והלא נודע.

באירוע תוכלו ליהנות משפע חסר תקדים של פעילויות מיוחדות הכוללות בין היתר הרצאות, סדנאות לכל המשפחה, מופעים מדעיים, משחקי חשיבה ענקיים, חידון “שטיפת מוח” נושא פרסים, תצפיות בטלסקופים, מפגש עם מדענים ומדעניות שיספרו לכם מה בדיוק הם עושים במעבדה ועוד. תוכלו ליהנות גם מכניסה חופשית למרכז המבקרים של מכון ויצמן, למוזאון גן המדע ולבית חיים ויצמן, שנמצאים כולם בקמפוס מכון ויצמן למדע.

מתי: יום חמישי, 26.9.2024, מ־17:00 עד 22:00.

איפה: בזום
למי: לקהל הרחב, ילדים, נוער ומבוגרים.

שימו לב: חלק מהפעילויות בשעות מקבילות. רצוי להיכנס לפעילות מספר דקות לפני השעה המצוינת.

להרחבה על הסדנאות, ההרצאות, המופעים, הסיורים והפעילויות לחצו על הקישור

 

◼️ לקבוצת חדשות מהארץ ומהעולם לחצו כאן

■ לקבוצת מלחמה בישראל חרבות ברזל לחצו כאן

◼️ לרשימת קבוצות הווטסאפ השוות שכדאי לכם להצטרף אליהן – לחצו כאן

צילום: מכון דוידסון לחינוך מדעי

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן