בשיתוף שר הדיגיטל הלאומי, דוד אמסלם: יותקנו עמדות דיגיטליות ברחבי לוד

ראש עיריית לוד, יאיר רביבו, הודיע הבוקר (חמישי) כי ידידו חה"כ דוד אמסלם, שר הדיגיטל הלאומי, אישר את בקשתו להתקין עמדות דיגיטליות במספר מוקדים בעיר, לקבלת שירותי ממשלה מגוונים בשירות עצמי, לבצע פעולות שונות מול הממשל ובכלל, ללא תור וללא התקהלות .
עמדות השירות העצמי שיהיו פעילות 24/7, יאפשרו לתושבים, לקבל שירותי ממשלה כגון רישיון נהיגה, רישיון רכב, הנפקת גיליון ציונים ועוד שלל שירותים (ראו רשימה מצורפת). בהמשך יתפרסמו מיקומי עמדות השירות לאחר פריסתן בעיר, אשר יהיו מונגשות גם לבעלי מוגבלויות.
במכתב שהעביר השר, הוא מציין בין היתר: "אני מודה לך על פנייתך, מעריך מאד את דאגתך לרווחת תושבי העיר ותמיד אשמח לסייע ולקדם יוזמות דיגיטליות חברתיות המסייעות לצמצום פערים ובמטרה להדק את הקשר הדיגיטלי בין הרשויות המקומיות למשרדי הממשלה, לרווחתם ותועלתם של אזרחי ישראל".

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן