בשורת הבחירות באילת: הנבחרת של גבי קדוש

בחירות 2023 באילת | גבי קדוש המועמד לראשות העיר אילת הציג בערב פנומנלי בהשתתפות כ-400 תומכים את הנבחרת שלו | כתבתנו ליזה ללוצאשווילי טסה במיוחד לעיר הנופש, לסקר את האירוע

זה היה ערב פנומנל, לוהט תרתי משמע – מצד אחד חם בטירוף ומצד שני: השקת מטה כלשונו – ניהול מדויק מהבלונים בצבעי הקמפיין של סיעתו והג’ינגל שהתנגן ללא הפסקה ועד לחיבוקים לאורך הרחוב והאחדות שהפגינו חברי הנבחרת של גבי קדוש, שעלו בזה אחר זה והותירו את התומכים באדרנלין שיא.

המועמד לראשות העיר גבי קדוש לא הסיר אף לא לרגע את החיוך מפניו. הוא מכיר את המעמד כבר שנים רבות, הוא יודע לחבק את כולם, לעצור גם כששי טובלי – יד ימינו מבקש ממנו להתקדם ולהתחיל בערב – ומראה כי התושבים לפני הכל. קדוש עוצר, מנשק, מחבק, מנגב את הזיעה וממשיך.

את חנוכת המטה החלו עם קביעת מזוזה במטה במעמד הרב הכט. מיד לאחר קביעת המזוזה, הגיעה יפה, מתומכיו של קדוש עם ספינג’ מבורך שהכינה במו ידיה. “הוא לא אוכל את זה”, זרק אחד ממקורביו, קדוש החזיק בידו יחידת ספינג’ והשיב בחיוך: “בשביל יפה אני אוכל וגם אם היה קוסקוס הייתי אוכל”, כולם חייכו מסביב ולפני שנגס בספינג’, ברך: “שהחיינו וקיימנו והגיענו לזמן הזה”.

“אני לא לבד עומד כאן היום, אציג בפניכם את הנבחרת שלנו – זו המראה של העיר אילת. הנבחרת שלנו – זה אתם התושבים מכל גווני הקשת. אחרי שהצלחנו להקים נבחרת כזו אני מרגיש בטוח” הצהיר גבי קדוש אמש בפני מאות תומכים שהגיעו להשקת מטה הבחירות באופן רשמי. “להבדיל מאנשים שמטרתם רק לנצח-מטרתנו היא לזכות באמון הציבור”.

בנאומו הוסיף קדוש: “יש לי בקשה אישית אליכם: הבחירות האלה הן גורליות וזו לא קלישאה. זו מציאות שכולנו חווים שעה שעה, יום יום. אנחנו ביחד יודעים ומכירים את החשיבות להציב נבחרת מעולה שמדברת לכל החלקים באוכלוסייה. זה הייחוד שלנו וזו הבשורה שממנה אנחנו יוצאים מכאן ועם הבשורה הזו אנחנו הולכים להביא שמחה ואושר לעיר היקרה שלנו.

“אנחנו מחכים ליום הזה, וביום הזה אנחנו מחזירים את אילת הבייתה. אני מתחייב לעמוד במשימה, נחוש להצליח בה ואין לי ספק. הנבחרת שלי היא הבשורה הגדולה ביותר של העיר אילת. בעזרת ה’ נעשה ונצליח”.

בזה אחר זה עלו חברי הנבחרת של קדוש אל הבמה והצליחו להלהיב את הנוכחים, שהריעו לכל אחת ואחד מהם

ואלו הם: הדס מילוא: “אני וגבי התחברנו כדי להשלים את המשימה ואנחנו מתכוונים לעשות את זה בעזרתכם”. כזכור מילוא התמודדה בבחירות המיוחדות ברשימה עצמאית, אולם אלי לנקרי נבחר ברוב קולות לראשות. מילוא, הצטרפה לקדוש וכעת בכוונתם להסתער על כל קול ולהביא את הניצחון. “להיות מספר 1 זו בחירה של האדם, להיות מספר 1 זו החלטה, להיות מספר 1 זו תפיסה וזו הוויה של האדם את עצמו, אז אני רוצה להציג לכם פה היום ביחד עם גבי את הנבחרת שהתגבשה לה במהלך השנתיים – כולנו מספרי 1 שבחרנו לגבי להוביל אותנו כקבוצה ולשרת אתכם כתושבים וכעיר ולהוביל את העיר הזו למקומות שאנחנו רואיים להיות שם כולנו”.

רוי אפלבוים -לוט”ר אילת, עצמאי בתחום ייעוץ ומיגון ואבטחה, 18 שנה בוועדי עובדים יזם והקים את פורום ההורים העירוני למען החייל; לדבריו, “במערכת שחושבת ומובילה לחינוך, ספורט וערכים 24/7”.

דליה חוטה-מלונאית 20 שנה ברשת ישרוטל, שם ריכזה את נושא ועדת התמיכות של ישרוטל, התרומה לקהילה, לגופים נזקקים בעיר, משרתת ביחידת המילואים של העיר לוט”ר אילת; “אנחנו מבקשים את האמון שלכם, תושבי אילת, בסך הכל להמשיך ולעשות אבל הפעם – למענכם”.

בוריס יאמפולסקי-אקס “יש עתיד”, איש חינוך ויזם בתחום הטכנולוגי, מייסד ומנכ”ל חברת סטארט-אפ. לדבריו, “העיר קורסת למול עינינו וגבי קדוש הוא האיש הנכון בזמן הנכון להציל את האנייה ששמה אילת מהטביעה, בזכות האישיות שלו, האנושיות שלו, ניסיון וכמובן בזכות הנבחרת שהצליח לבנות מסביבו”;

חרות אהרונסון-מטפלת זוגית ומשפחתית, טיפול והדרכת נוער בסיכון, פעילה חברתית בתחומי חינוך ורווחה, מקימת ארג. לדבריה, “אני מאמינה שאילת מסוגל להיות עיר מובילה. אין לי ספק שגבי הוא מנהיג – מנהיג אנשים וקהילה”

זאבי איזמירלי-במשך 30 שנה שירת במשטרה במגוון תפקידים באילת וביחידות עילית של המשטרה ברחבי הארץ, חברת לשכת החוקרים הפרטיים הארצית, מתנדב כמ”מ יו”ר ארגון השוטרים הבינלאומי באילת. לדבריו, “גבי היקר איש נתינה אוהב אילת אמיתי, שמקדם ונמצא פה כדי לקדם את כל הערכים שאני מאמין בהם – למענכם תושבי אילת, רק למענכם”.

מיכל קברלטר-מרצה עצמאית לארגונים ועסקים בתחומי התפתחות אישית ופיתוח, מנטורית מתנדבת בעמותת “קרן שמש”. לדבריה, “אני מאמינה בלעשות – כשרוצים שמשהו יקרה צריך לקום ולפעול גם אם זה אומר לצאת מאזור הנוחות שלנו כדי להשיגו”.

דן דה פז-דור שלישי באילת, בוגר תואר ראשון בממשל ומדיניות ציבורית, מאמן וספורטאי תחרותי. “אילת בעיניי היא פוטנציאל לא ממומש, עיר שצועדת במקום בעוד העולם סביבנו צועד קדימה. רבים מחבריי עברו לצפון לאחר שנתקלו בקשיים באילת ובמחסור בהזדמנויות. בחרתי להישאר כאן כדי להילחם על העתיד של העיר שלי ולהראות שאפשר אחרת. המטרה שלי היא להפוך את אילת לעיר שצעירים נוהרים אלי לא רק למסיבות ונופש אלא כם להקים משפחה ולפתח קריירה”.

שמואל אהרונסון-מאמן מנטלי, פסיכותרפיסט ויזם. “התפקיד של נבחר ציבור הוא להנהיג ולוודא שכלל המערכות העירוניות מפיקות את המיטב מן המשאבים למען התושבים ולאפשר להם את המרחב המיטבי להתפתחות תוך שימת דגש על חינוך, רווחה וקהילה”.

שאלי מידני– מוכר מתוקף תפקידו במכללה למינהל שלוחת אילת מנהל משאבי אנוש בענף המלונאות, שירת כקצין ביחידת השדה בדרגת סא”ל. לדבריו, “הגיע הזמן לפעול ולתרום מניסיוני העשיר למען העיר בה גדלתי ולמען תושביה”.

עוד ברשימה: חיים כהן אכד, דמות ציבורית מוערכת באילת, אשר בשל עניינים רפואיים, נבצר ממנו להגיע לאירוע.

את האירוע הנחה בחן ומקצועיות רבה נמרוד אלירן סבח שסיפר בתום הערב כי את הקמפיין הראשון שלו, לפני שלושים שנה, ביצע עבור גבי קדוש וכעת, מבחינתו מדובר, בסגירת מעגל. על האירוע כולו פיקד ופיקח שי טובלי.

צפו בגלריית התמונות 》》

צילום: ליזה ללוצאשווילי

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן