בשורה לתושבי רחובות החדשה: מגרש הספורט בשכונה שודרג

הסתיימו העבודות במגרש הספורט הר תכליתי ברחובות החדשה הממוקם ברח’ פנחס בן דוד קפרא. המגרש עבר שדרוג במסגרתו הותקנה גדר בגובה 4 מטר שתהפוך את השימוש במגרש לבטיחותי יותר. הגדר תמנע את בריחת הכדורים לכביש הראשי הסמוך למגרש ובכך תסייע בשמירה על ביטחונם של ילדים ומבוגרים המתאמנים במקום. במסגרת העבודות במגרש, הוחלפה התאורה הישנה בתאורת לדים חדשה, המאפשרת למתאמנים ליהנות מהמגרש גם בשעות הערב. המגרש יהיה פתוח בימים א’-ה’ לרווחת התושבות והתושבים. 

בימים אלה ממשיכה העירייה לקדם את חידושם של מגרשי ספורט, פארקים וגנים ציבוריים בשכונות הוותיקות והחדשות בכל רחבי העיר. ראש העיר רחמים מלול: “אנו פועלים כל העת כדי לחדש ולשדרג את מתקני הספורט בכל העיר. כעת הסתיים שדרוג המגרש ברחובות החדשה ואנו ממשיכים לשכונות נוספות”.

עו”ד יניב מרקוביץ’, סגן ראש העיר ומחזיק תיק חזות העיר: “אנו פועלים לקידום שיפוצם של מתקני ספורט רבים ברחבי העיר על מנת להנעים את השימוש  בהם ולהמשיך ולעודד את התושבים לפעילות ספורטיבית וקידום בריאותם”.

חבר המועצה רועי שרעבי, מחזיק תיק הספורט: “תושבי השכונה יכולים ליהנות ממגרש יפה, מואר ומוגן. אנחנו דואגים כל הזמן לתחזק ולחדש את מתקני הספורט על מנת לאפשר פעילות ספורטיבית במתקנים ראויים ובטוחים לשימוש בכל רחבי העיר” .

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן