בשורה לתושבי קריית עקרון – מאוחדת מרחיבה את פעילותה

החל מיום ראשון הקרוב (15/9), ייהנו מבוטחי מאוחדת משירותי רפואה יועצת במרכז להתפתחות הילד במרכז הקהילתי בקריית עקרון, ובכך יחסכו את הצורך בנסיעות למרחקים לצורך טיפול מקצועי בתחום זה

קופת חולים מאוחדת ממשיכה לחזק ולהרחיב את שירותיה ומודיעה על הרחבת הפעילות בקריית עקרון, עם השקת שירותי ייעוץ והתפתחות הילד במרכז הקהילתי המקומי. המרכז יציע מגוון שירותים מקיפים בתחום התפתחות הילד, ביניהם: טיפולי קלינאית תקשורת, שירותי פיזיותרפיה, ריפוי בעיסוק, הערכות התפתחותיות, ייעוץ מותאם אישית וטיפול מקצועי המתואם לצרכים הייחודיים של כל ילד. 

לדברי נטע שחורי, מנהלת מרפאת מאוחדת בקריית עקרון: “מדובר בבשורה עבור התושבים. בזכות שיתוף הפעולה שלנו עם המועצה, תושבי קריית עקרון כבר לא יצטרכו לצאת מחוץ לעיר בשביל קלינאית תקשורת או פיזיותרפיה, ויוכלו לקבל שירותים אלה קרוב לבית. זהו צעד משמעותי בהנגשת טיפולי התפתחות הילד לתושבי האזור, והוא יוביל לייעול ושיפור משמעותי במתן השירותים הרפואיים בתחום זה”.

עירית יקובוב, מנהלת המרכז לגיל הרך במרכז הקהילתי: “אנחנו שמחים על שיתוף הפעולה עם קופ”ח מאוחדת, זאת בשורה חשובה ומשמחת, החל מהשבוע הקרוב, יוכלו ילדי קרית עקרון לקבל אישורי טופס 17 לטיפולים פרא רפואיים במרכז שלנו ובהמשך יורחב מעגל השירותים שיינתן על ידי הצוות המקצועי שלנו”.

יוכי מאיר, מנהלת מרחב אשדוד והשפלה במאוחדת בירכה על המהלך ואמרה: “שמנו לעצמנו למטרה להעניק את מירב שירותי הרפואה במרפאת מאוחדת שביישוב עם דגש מיוחד לשירותי התפתחות הילד. נמשיך לדאוג להרחבת השירותים ולהעניק את הטיפול המקצועי ביותר. אני רוצה להודות לד”ר רויטל סימן טוב מנהלת התפתחות הילד במחוז דרום ולמירב גבאי רכזת שירותים רפואים במאוחדת שדחפו ופעלו להצלחת שיתוף הפעולה”.

 

◼️ לחדשות קריית עקרון לחצו כאן

◼️ לקבוצת חדשות מהארץ ומהעולם לחצו כאן

◼️ לקבוצת מלחמה בישראל חרבות ברזל לחצו כאן

◼️ לרשימת קבוצות הווטסאפ השוות שכדאי לכם להצטרף אליהן – לחצו כאן

צילום: יח"צ

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן